سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسن محسنی نسب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

تنها تا نیمه فروردین ماه منتظر مجوز وزارت ارشاد می مانم

محسن محسنی نسب یکی از کارگردان‌های سینما از مراحل پیشروی کارهای فیلمش خبر داد و گفت:‌ تنها تا نیمه فروردین ماه منتظر مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بازیگران فیلمم می‌مانم.

محسن محسنی نسب، کارگردان‌ در خصوص فیلم جدیدش به نام "مجانی"‌در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت:‌این فیلم در ترکیه و لبنان فیلم برداری می‌شود و تولید مشترک ایران و ترکیه است، همچنین 80درصد سرمایه گذاری این پروژه را شرکت وتیاآدالار ترکیه و 20درصد آن را خود من بر عهده  داریم.

وی ادامه داد:‌ انتخاب بازیگرها صورت گرفته و به دلیل آنکه می‌خواهم این فیلم برای ایران باشد لیست بازیگران را به وزارت فرهنگ و ارشاد فرستادم و منتظرم تا پاسخی از وزارت ارشاد دریافت کنیم.

محسنی نسب افزود:‌ اگر وزارت ارشاد اسلامی با لیست بازیگران موافقت نکنند از بازیگران ترکی استفاده می‌کنم و فیلم به طور کلی در ترکیه کار می‌شود.

محسنی نسب در خصوص محتوای این فیلم اظهار داشت: این فیلم در خصوص حمله داعش به عراق و سوریه است که بعد از این جریان عده‌ای به ترکیه پناهنده شده‌اند، همچنین قاچاقچیان بین المللی در ترکیه حضور پیدا کرده‌اند و از مردم و به ویژه کودکان به هر نحوی سوء‌استفاده می‌کنند و در واقع نام "مجانی" به این خاطر است که کودکی میان این گروه‌ها به صورت مجانی معامله می‌شود.

وی اظهار داشت:‌ در صورتی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز بازیگران را ندهد من پیگیری نمی‌کنم و این فیلم به طور کامل ترکی ساخته می‌شود و برای پروانه ساخت در ترکیه اقدام می‌کنم.

محسنی نسب تصریح کرد:‌ در حقیقت من فکر می‌کنم مجموعه‌ای که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سرکار هستند بسیار با صداقت عمل می‌کنند، به همین خاطر من قصد موضع گیری در برابر آن‌ها را ندارم و ممکن است آن‌ها چیزی را صلاح ندانند و من هم به  نظر آن‌ها احترام می‌گذارم.

محسنی نسب در ادامه گفتگو در خصوص فیلم‌نامه جدید خود به نام "کندو" خبر داد و گفت: فیلم "کندو" برای من نسبت به فیلم‌ "مجانی" از اهمیت بیشتری برخوردار است و در تردید بودم که ابتدا کدام فیلم را بسازیم.

وی افزود: به دلیل آنکه فیلم "کندو"‌ مانند فیلم "مجانی" خارج از ایران قرار است فیلم برداری شود، تصمیم را بر این گذاشتم که اول "مجانی" را کار کنم تا با فضای خارج از ایران و نحوه چگونگی انجام کار آشنا شوم، همچنین تجربیات لازم را به دست آورم و بعد از آن فیلم "کندو"‌را آغاز به کار کنم.

محسنی نسب در پایان خاطر نشان کرد:‌ امیدوارم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با لیست بازیگران من موافقت کنند چرا که اگر بخواهیم از بازیگران ترک استفاده کنم جمهوری اسلامی ایران به دلیل حضور آن‌ها در فیلم‌های ماهواره ای ممکن است مخالفت کنند و من هم به آن‌ها در صورت مخالفت حق می‌دهم.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.