سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حکم وزیر بهداشت؛

اعضای کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی منصوب شدند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی احکام جداگانه‌ای اعضای کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی را منصوب کرد.

به گزارش گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آقایان دکتر علی شهرامی معاون اجرایی معاون درمان، دکتر عزیزالله عاطفی مشاور و معاون اجرایی معاون بهداشت، دکتر ابوالقاسم گرجی مشاور و معاون اجرایی معاون آموزشی، دکتر اکبر عبداللهی­اصل معاون نظارت و برنامه­ریزی سازمان غذا و دارو، دکتر مصطفی قانعی رییس انستیتو پاستور ایران، دکتر سید محمود تارا مدیر آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر عباس زارع‌نژاد مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و دکتر تشکری استاد دانشگاه را به عنوان اعضای کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی منصوب کرد. 
متن این احکام به شرح زیر است: 
 
جناب آقای دکتر علی شهرامی معاون محترم اجرایی معاون درمان
جناب آقای دکتر عزیزالله عاطفی مشاور و معاون محترم اجرایی معاون بهداشت
جناب آقای دکتر ابوالقاسم گرجی مشاور و معاون محترم اجرایی معاون آموزشی
جناب آقای دکتر اکبر عبداللهی­اصل معاون محترم نظارت و برنامه­ریزی سازمان غذا و دارو
جناب آقای دکتر مصطفی قانعی ریاست محترم انستیتو پاستور ایران
جناب آقای دکتر سید محمود تارا مدیر محترم آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علوم پزشکی مشهد
جناب آقای دکتر عباس زارع‌نژاد مشاور محترم وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی
جناب آقای دکتر تشکری استاد محترم دانشگاه
 
با سلام
اثربخشی و کارایی فرآیند‌ها و روش‌های ارائه خدمات و توسعه نظام اداری الکترونیک به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات از ضروریات نظام اداری بهره ور می‌باشد که با تاکید مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در قالب سیاست‌های کلی نظام اداری از جانب معظم له ابلاغ گردیده است. اهمیت این موضوع با ابلاغ نقشه راه اصلاح نظام اداری توسط محترم رئیس محترم جمهور نیز طی تصویب نامه شورای عالی اداری به شماره ۵۶۰/۹۳/۲۰۶ مورخ ۲۰/۱/۱۳۹۳ مورد تاکید قرار گرفته است. 
تسهیل و تسریع دسترسی مردم به خدمات در بخش بهداشت و درمان به عنوان مسئول تأمین، حفظ و ارتقاء سلامت عمومی آحاد جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. لذا به استناد بخشنامه شماره ۱۳۴۷۲/۹۳/۲۰۰ مورخ ۷/۱۰/۱۳۹۳ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و به منظور طراحی ساز وکارهای مناسب برای اجرایی نمودن مصوبه هیات محترم وزیران به شماره ۱۲۷۶۷۵/ت۵۰۶۴۲هـ مورخ ۲۸/۱۰/۱۳۹۳ و نظر به تخصص و تجارب گرانقدر و تعهد جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان عضو کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی که وظایف پیوست را بر عهده خواهد داشت منصوب می‌گردید. 
 
 دکتر سید حسن هاشمی
 وزیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.