سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه برگزاري انتخابات پارلماني رژيم صهيونيستي‌‌‌؛

توهم نتانياهو درباره تلاش قدرتهاي خارجي براي كنار زدن او از قدرت

بنيامين نتانياهو در آستانه برگزاري انتخابات پارلماني اين رژيم مدعي شد قدرتهاي خارجي تلاش مي كنند او از صحنه سياسي حذف شود .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از رويترز ؛ حزب ليكود به رياست بنيامين نتانياهو در آستانه برگزاري انتخابات پارلماني رژيم صهيونيستي با بحراني جدي مواجه شده است . نتانياهو علاوه بر كاهش مقبوليت عمومي اين حزب ، با مشكلات زيادي در حوزه سياست خارجي روبرو است و حتي سفر اخير وي به آمريكا و سخنراني در كنگره هم نتوانست اندكي از بحران اعتبار وي كاهش دهد .

نتانياهو مدعي شد قدرتهاي خارجي ميليون ها دلار پول صرف راه اندازي كمپيني عليه وي كرده اند تا او را از صحنه سياسي حذف كنند . البته نخست وزير رژيم صهيونيستي به نام كشورهاي مذكو اشاره اي نكرد اما گفت آنها با رسانه ها و حزب هاي چپ به خوبي هماهنگ شده و فقط بر روي يك موضوع تمركز كرده اند و آن هدف ، ممانعت از ادامه قدرت نتانياهو است .

نتانياهو در ادامه افزود : اين كشورها درجهت مخالف منافع اسرائيل قدم برمي دارند و خواستار تضعيف قدرت آن براي تحقق اهداف خود هستند .

اين صحبت ها درحالي مطرح مي شود كه حزب ليكود نتانياهو از كمپين اتحاديه صهيونيسم عقب افتاده و نخست وزير رژيم صهيونيستي تلاش مي كند فاصله بوجود آمده با رقيب را كم كند . انتخابات پارلماني رژيم صهيونيستي 17 مارس برگزار مي شود .

تازه ترين نظرسنجي ها ي منتشر شده در روزنامه هاآرتص نشان مي دهد مخالفان بنيامين نتانياهو از او پيش افتاده اند و احتمال قدرت گرفتن كمپين اتحاديه صهيونيسم بيش از سايرين است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.