سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوانی:

اسپانسرها در جودو سرمایه گذاری نمی‌کنند/هیجان لیگ دسته یک از لیگ برتر بیشتر بود

ملی پوش جودو کشورمان، چون در جودو سرمایه گذاری نمی‌شود، انگیزه جودوکاران کم شده است.

محمد جوانی ملی پوش سابق جودو کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: رقابت‌های امسال خیلی خوب بود، 3 تیم رقابت نزدیک داشتند که تا هفته های آخر هم قهرمان مشخص نبود. نفرات تیم ها همان نفرات قدیمی هستند، به خاطر شرایطی که در جودو به وجود آمده و بودجه کمی که به فدراسیون می دهند و سفرهای کمی که تیم ملی اعزام می شود باعث شده که انگیزه ها کم شود و جودکار جدیدی وارد این عرصه نمی‌شود ولی هیجان در لیگ دسته یک بالاتر است. 
 
وی در ادامه تصریح کرد: در لیگ برتر چند تیم هستند که همیشه حضور داشتند و نفراتشان هم همان نفرات قدیمی هستند که بارها با یکدیگر مسابقه داده اند و هر چه در چنته دارند را می دانند و بارها در اردوها با هم مبارزه کرده‌اند و یکدیگر را خوب می شناسند. 
 
جوانی در ادامه افزود: امسال بعضی از تیم ها با مشکل اسپانسر مواجه بودند که در اواسط لیگ نتوانستند لیگ را همراهی کنند مثل قزوین و چالوس و بعضی از تیم ها هم به دلیل مشکلات مالی با نفرات کمی تیم را بسته بودند که مجبور شدند از لیگ کنار بکشند و تیم‌هایی که با نفرات کامل حضور داشتند با هم رقابت کردند. 
 
جودو کار تیم میزان در ادامه افزود: اینکه لیگ همیشه در تهران برگزار شد یک سری خوبی‌هایی داشت مثل اینکه مرکزیت دارد و به همه نزدیک است و هر تیمی چه از شمال و چه از جنوب بخواهند بیایند به تهران راحت تر هستند ولی اگر به شهرهای دیگر برود باعث ایجاد انگیزه می شود و نوجوانان و جوانان، قهرمانان ملی را می بینند که می تواند در روحیه این نوجوانان و جوانان تاثیر گذار باشد. 
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.