سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديرکل دفتر نظارت بر شرکت‌های هواپيمايی:

فروش چارتر يك نفری ممنوع است/ مردم از دفاتر دارای مجوز بليت بخرند

مديرکل دفتر نظارت بر شرکت‌های هواپيمايی، فرودگاه‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپيمايی کشوری از ممنوعيت فروش بليت چارتری به صورت يك نفری و بدون برگزاری تور خبر داد و گفت: سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری مسئول مستقيم نظارت بر دفاتر برگزارکننده تورهای مسافرتی است و از مردم می‌خواهيم موارد تخلف را اعلام کنند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ مرتضی دهقان اظهار داشت: سازمان هواپيمايی کشوری فروش بليت چارتری يك نفری را تاييد نمی‌کند.

مديرکل دفتر نظارت بر شرکت‌های هواپيمايی، فرودگاه‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپيمايی افزود: بازرسان سازمان هواپيمايی کشوری در سطح شهر به صورت نامحسوس حضور دارند و اگر تخلفی از آژانس‌های مسافرتی مبنی بر گران‌فروشی، فروش بليت چارتری يك نفری بدون تور و ديگر موارد تخلف را مشاهده کنند، برخورد می‌شود.

مديرکل دفتر نظارت بر شرکت‌های هواپيمايی، فرودگاه‌ها و موسسات هوانوردی با بيان اينکه مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف در دفاتر خدمات مسافرت هوايی موضوع را اطلاع دهند، گفت: آژانس‌هايی که با مجوز سازمان هواپيمايی کشوری فعاليت می‌کنند تنها مجاز به فروش پروازهای داخلی و خارجی هستند و اجازه فروش و حق برگزاری تور را ندارند.

وی افزود: آژانس‌هايی هم که از سازمان ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری مجوز گرفتند، اين سازمان مسئول مستقيم نظارت بر اين دفاتر و قيمت برگزاری تورهای مسافرت هوايی است و مردم تخلفات اين دفاتر را به اين سازمان اعلام کنند.

دهقان با تاکيد بر اينکه نظارت بر برگزاری تورهای مسافرتی بر عهده سازمان ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری است، گفت: سازمان هواپيمايی کشوری در بخشنامه‌ای به شركت‌های هواپيمايی تاكيد کرده است به آژانس‌هايی مجوز پروازهای چارتری داده شود که خدمات تور برگزار می‌کنند.

مديرکل دفتر نظارت بر شرکت‌های هواپيمايی از مردم درخواست کرد از دفاتر خدمات مسافرت هوايی دارای مجوز  بليت بخرند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ممنوعیت ، بلیت ، چارتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا باقريان
۰۸:۳۲ ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
با سلام
لطفا اين ازانسها را كنترل بيشتري كنيد خيلي مردم را اذيت مي كنند. بليط كنسلي يك روز مانده به پرواز ما را 80 درصد جريمه كردند.