سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدیرا پیوستن را انتخاب کرد

شکست سنگین رئال مادرید مقابل شالکه موجب شد سامی خدیرا تغییری در برنامه خود بوجود آورد و همچنان امیدوار به انتقال به تیم شالکه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از تریبان فوتبال، قرارداد سامی خدیرا ملی پوش آلمانی رئال مادرید در ماه ژوئن به پایان می‌رسد و او از مدتها قبل گفته بود تابستان آینده سانیتاگو برنابئو را تر می‌کند. 

زمانیکه رئال مادرید در مرحله یک هشتم پایانی لیک قهرمانان در خانه با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شالکه شد، عده‌ای تصور می کردند تصمیم خدیرا در انتخاب شالکه دستخوش تغییراتی شود، لاما هافبک 27 ساله خیال همه را بابت این انتقال راحت کرد. 

سامی خدیرا در سال 2010 پس از 4 سال حضور در تیم اشتوتگارت به رئال مادرید ملحق شد و درباره تیم بعدی خود گفت: چه دلیل وجود دارد پیشنهاد روبرتو‌دی متئو را نپذیرم؟

لازم به ذکر است، فدیرا 102 بازی برای رئال موادریانجام داده و طی این مدت 6 گل به ثمر رساند. خدیرا دارای 53  بازی ملی برای تیم فوتبال آلمان است و 5 گل را به نام خود ثبت کرده.
 
** حمایت سرمربی تیم فوت بال اسپانیا از دروازه‌بان رئال
 
 ویسنت دل بوسکه سرمربی تیم فوتبال اسپانیا از ایکر کاسیاس دروازه‌بان رئال مادرید حمایت کرده و گفت: بله قبول دارم کاسیاس این روزها عملکرد چندان خوبی ندارد، اما هنوز هم در شرایط آمادگی خوبی قرار داشته و  شکست رئال مقابل شالکه فقط تقصیر او نیست.
دل بوسکه در ادامه افزود: کاسیاس در دیدار مقابل شالکه خوب بازی نکرد و خودش هم به این مسئله اقرار کرد. اما فراموش نکنید موقعیت‌های گلزنی بسیاری را از جهان شالکه گرفت. قصد ندارم در ترکیب تیم ملی اسپانیا تغییری اعمال کنم. کاسیاس هم دروازه‌بان خوبی برای تیم ملی است. تا زمانیکه احساس نگرانی راجع به موضوع خاصی نداشته باشم تغییری در تیم بوجود نمی‌آید. 

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، ورزش ، باشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.