خدیرا سه هفته دور از میادین خواهد بود/ هری‌کین مورد توجه سران باشگاه رئال

سامی خدیرا ملی‌پوش آلمانی رئال مادرید به دلیل مصدومیتی که در جریان بازی مقابل اتلتیکو با آن مواجه شد، سه هفته دور از میادین خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، سامی خدیرا هافبک تدافعی رئال مادرید در جریان بازی اتلتیکومادرید از ناحیه همسترینگ دچار آسیب  دیدگی شد و پس از انجام معاینات پزشکی، سران باشگاه اعلام کردند بازیکن 27ساله تا سه هفته دیگر نمی‌تواند تیم را  همراهی کند.

لازم به ذکر است، خدیرا را رقابت‌های این فصل لالیگا با مصدومیت‌های متعدد رو به رو بود و در مجموع فقط 301 دقیقه به میدان رفت.

در بیانیه باشگاه رئال مادرید آمده است: پس از انجام آزمایشات تکمیلی بر روی خدیرا، آسیب دیدگی او از ناحیه همسترینگ سمت چپ تایید شد و به این ترتیب بازی در برابر تیم های دپورتیو لاکرونیا، الچه و ویارئال را از دست خواهد داد. البته او در سفر به آلمان و انجام دیدار لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم شالکه مهم در میدان حضور ندارد.

در مدت زمان آ‌سیب دیدگی‌های قبلی خدیرا، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال از تونی کروس به عنوان جایگزین او استفاده کرد و کروس هم به خوبی توانتس جای خالی خدیرا را پرکند.
به این ترتیب خدیرا رفته رفته جایگاه اصلی خود در تیم را ازدست می‌دهد.
 
*هری‌کین مورد توجه سران باشگاه رئال
 
سران باشگاه رئال مادرید از قدیم استعداد خوبی در کشف فوتبالیست‌های برجسته در لیگ برتر فوتبال انگلیس داشته و بازیکنان بزرگی را از انگلیس نزد خود منتقل کردند.

درخشش هری‌کین تیم تاتنهام در رقابت‌های این فصل لیگ جزیره توجه مقامات رئال را به خود جلب کرده و امیدوار به خرید وی هستند.
 
هری‌کین در هفته های اخیر مقابل چلسی و آرسنال گلزنی کرد، او تاکنون 2مرتبه به عنوان بهترین فوتبالیست سال باشگاه تاتنهام انتخاب شده و با توجه به دارا بودن21سال سن می‌توان یک جایگزین مناسب برای رونالدو 30مرتبه 30ساله باشد.

البته هری‌کین قراردادی 5ساله با تاتنهام دارد و همین موضوع کار رئال را سخت می‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: خدیرا ، هری کین ، رئال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار