سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمسخر رئال مادرید توسط نیمار

نیمار ستاره برزیلی تیم بارسلونا رقیب خود در رقابتهای لالیگا را تحقیر کرده و گفت: ای کاش شالکه مقابل رئال 10 دقیقه دیگر هم بازی می کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از تریبال فوتبال، ماجرای شکست 3بر4 رئال مادرید مقابل شالکه از سری رقابتهای مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، آنهم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حسابی برای کهکشانی ها گران تمام شد هر چند رئال با وجود این شکست توانست به مرحله بعد صعود کند اما همچنان مورد تمسخر و تحقیر بازیکنان بارسلونا و دیگر رقیبا لالیگا قرار دارد.
 
نیمار ستاره برزیلی بارسلونا هم به نوبه خود رئال مادرید را مورد انتقاد قرار داده و گفت: بازی رئال، شالکه را تماشا می کردم آنها در واقع... ( سپس خنده مرموزی کرد و ادامه داد) تصور کنید بازی 10 دقیقه دیگر هم ادامه داشت، در آن صورت شالکه با رئال چه می کرد؟!!
 
بارسلونا هر 3 قهرمانی فصل را می خواهد
 
نیمار در ادامه به تشریح وضعیت بارسلونا پرداخت و گفت: تیم ما این توانایی را دارد که به هر 3 قهرمانی فصل جاری شامل لالیگا، کوپادل ری و لیگ قهرمانان اروپا دست یابد، هیچکدام از ما برای کسب یکی از این عناوین اولویت بندی نکرده ایم، ما هر 3 عنوان را می خواهیم و اطمینان دارم تمامی شرایط لازم برای ثبت 3 گانه توسط بارسلونا فراهم است.
 
ال کلاسیکو بازی فینال است
 
نیمار از دیدار تیمهای بارسلونا و رئال مادرید موسوم به ال کلاسیکو با عنوان بازی فینال یاد کرد و گفت: اختلاف امتیاز ما و رئال چندان اطمینان بخش نیست رقابت های فصل خیلی طولانی هستند و بازیهای زیادی باید انجام دهیم باید بازیهای خوبی انجام داده و فقط بر روی پیروزی متمرکز شویم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: رقابت ، شالکه ، رئال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.