راهیابی مجدد بارسلونا به فینال رقابت‌های کوپادل ری اسپانیا رکورد استثنایی برای این تیم برجای گذاشت بطوریکه طی 7 سال اخیر5 مرتبه به بازی فینال راه یافته است.

رکورد استثنایی بارسلونا در رقابت‌های کوپا دل ریبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت، بارسلونا در مجموع بازی رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی کوپادل ری موفق شد با حساب 6بر2 از سر و یا رئال بگذرد و برای پنجمین مرتبه طی 7سال اخیر به فینال این رقابت‌ها راه یابد.

بارسلونا از سال 1998 تا 2009 یازده سال متوالی به فینال کوپادل ری راه نیافته بود و در آن سال به لطف مربیگری پپ گواردیولا موفق شد در بازی فینال حضور داشته باشد و با شکست دادن اتلتیک بیلبائو به قهرمانی رسید.

پس از آن خاطره شیرین، بارسلونا فقط در 2 فینال (سال‌های 2010و2013) در فینال حضور نداشت بارسلونا در 4 فینالی که از سال 2009 تاکنون در آن حضور داشت 2 مرتبه با غلبه بر اتلتیک بلبائو قهرمان شد و 2 مرتبه دیگر با شکست در مقابل رئال مادرید به نایب قهرمانی رسید این بار هم بارسلونا در بازی فینال مقابل بیلبائو قرار می‌گیرد و باید دید آیا این بار هم می‌تواند رقیب را شکست داده و قهرمان شود یا خیر؟

*نیمار: دوست دارم فینال در نیوکمپ باشد

نیمار ستاره تیم بارسلونا پس از به ثمر رساندن 2 گل در دیدار برگشت مقابل ویارئال گفت: خوشحالم در یک فینال دیگر حضور دارم بازی خیلی خوبی بود و حریف فوق‌العاده ایستادگی کرد بازیکنان مطرح و سطح بالای زیادی در ویارئال حضور دارند و مشخص بود در برابر آنها کار سختی در پیش داریم.

نیمار در مورد ورزشگاه میزبان بازی فینال کوپادل ری گفت: نمی‌دانم این امر امکان پذیر است یا نه اما دوست دارم فینال در نیوکمپ برگزار شود.

ستاره برزیلی در مورد صحنه‌ای که به لوییس سوارز پاس نداد گفت: از سوارز معذرت می‌خواهم می‌دانم در آن موقعیت دو به یک بودیم، البته یکی ا زمدافعان و یارئال هم خودش را به ما رساند. اما بهتر بود به سوارز پاس می‌دادم بدون شک در موقعیت‌های بعدی همین کار را می‌کنم ون به سوارز پاس می‌دهم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار