سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

امیررضا پورآقا بالا شطرنجباز آذربایجان شرقی نائب قهرمان رقابتهای زیر 12 سال پسران کشور شد

در پایان مسابقات شطرنج رده‌های سنی 8- 10- 12- 14- 16 و 18 سال پسران و دختران که در 4 استان مازندران، گیلان، قزوین و بوشهر برگزار شد امیررضا پورآقا بالا شطرنجباز آذربایجان شرقی نائب قهرمان رقابتهای زیر 12 سال پسران کشور شد و آذربایجانشرقی در رده نهم ایستاد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،در مجموع دو رده پسران و دختران، این استان مازندران بود که با مجموع 7 مدال شامل سه مدال طلا، 4 نقره و 2 برنز عنوان نخست رده‌های سنی را از آن خود کرد.

استان گیلان با 6 مدال شامل 3 طلا، یک نقره و دو برنز در مکان دوم این مسابقات قرار گرفت و استان تهران نیز با 6 مدال شامل دو طلا، یک نقره و سه برنز در جایگاه سوم ایستاد.

در این دوره از رقابت‌ها امیررضا پورآقا بالا از آذربایجان شرقی نائب قهرمان زیر 12 سال پسران شد و علیرضا فیروزجا (مازندران) و مانی جاهدی (گیلان) اول و سوم شدند.

گفتنی است: مسابقات رده های سنی در 4 گروه رده سنی 8 تا 12 سال دختران در استان مازندران، رده سنی 8 تا 12 سال پسران در استان گیلان، رده سنی 14 تا 18 سال دختران در استان قزوین و رده سنی 14 تا 18 سال پسران در استان بوشهر از 11 تا 17 اسفندماه برگزار شد.
انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.