سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یوسفی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

غبار روبی مزار شهدای امامزاده قاسم (ع) در طرح استقبال از بهار

مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه 3 منطقه یک گفت: غبار روبی مزار شهدای امامزاده قاسم (ع) همراه با اهدای گل در طرح استقبال از بهار در ناحیه 3 منطقه یک انجام می‌شود.

محمود یوسفی مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه 3 منطقه یک در گفت‌و‌گو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به غبار روبی مزار شهدای امامزاده قاسم (ع) همراه با اهدای گل اظهار کرد: مزار شهدای امامزاده قاسم (ع) که چند شهید گمنام در این امامزاده هستند، غبار روبی می‌شود و گل بر مزار این شهیدان قرار می‌گیرد.

وی در ادامه گفت: کمک به نیازمندان به صورت نقدی و غیر نقدی در قالب هدایا به خانواده‌های محروم و ایتام انجام و همچنین کارگاه پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری با همکاری آتش نشانی در چند مدرسه برگزار می‌شود.

یوسفی افزود: دیدار با خانواده شهدا و شستشوی مساجد و مراکز فرهنگی انجام و آموزش بازیافت و هوای پاک و تئاتر عروسکی با موضوع بازیافت و هوای پاک تحت عنوان آسمان آبی و زمین پاک در مدارس سرای محلات برای کودکان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقه ورزشی در محلات ناحیه 3، برپایی بازارچه خود اشتغالی شامل ارائه کار‌های دستی شهروندان در امامزاده قاسم (ع) و سرای دربند و آموزش چیدن سفره هفت سین در خانه‌ی کودک صورت می‌گیرد.


*برپایی 2 ایستگاه فرهنگی در بوستان‌های مهرگان و احمدلو در ناحیه 6


مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه 6 منطقه یک گفت: 2 ایستگاه فرهنگی در بوستان‌های مهرگان و احمدلو برپا می‌شود.

سلیمه دودکی مدیر اجتماعی و فرهنگی منطقه یک در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برپایی 2 ایستگاه فرهنگی در بوستان‌های مهرگان و احمدلو در ناحیه 6 منطقه یک اظهار کرد: در این 2 ایستگاه، بروشور‌های اماکن فرهنگی، دیدنی، تاریخی و مراکز گردشگری همچنین بروشور‌هایی در خصوص سلامت سفر و سیزده به در در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی در ادامه گفت: توزیع بروشور و تراکت برای سه شنبه آخر سال برای جلوگیری از خطرات آن انجام و شهروندان در روز‌های پایان سال به حرم مطهر امام خمینی (ره) و بهشت زهرا (س) اعزام می‌شوند.

رودکی تصریح کرد: از 8 خانواده شهید برای نوروز بازدید می‌شود، همچنین 4 مسابقه ورزشی در محله‌های شهرک نفت و دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.