سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار آسودی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

پیام صلح رزمایش پیامبراعظم سپاه برای کشورهای منطقه

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: همسایگان‌ما نیز پیام صلح رزمایش ما را دریافت کردند زیرا می‌دانند ما همیشه به دنبال دوستی با کشورهای منطقه هستیم و با کشورهای همسایه خود مشکلی نداریم.

سردار "محمدعلی آسودی" مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران در رابطه با ادعای فرمانده پایگاه پنجم نیروی دریایی آمریکا در رابطه با این که رزمایش پیامبر اعظم سپاه را یک شوی هالیوودی دانست اظهار داشت: این ادعا جوک و گستاخانه است زیرا آن‌ها واقعیت را می‌دانند که ما چه توانایی‌ها و دست برتر را در منطقه داریم.

وی تصریح کرد: آن چه ما مصلحت دانستیم در این رزمایش به نمایش گذاشتیم و همه دنیا نیز از این رزمایش تعجب کردند و متوجه قدرت ما در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز شدند از همین رو این‌گونه صحبت‌ها از سوی دشمن نوعی فریب کاری و عملیات روانی است زیرا می‌خواهند با این حرف‌ها به خود دلداری بدهند.

مشاور فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در سپاه‌پاسداران در پایان با‌بیان اینکه آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها نگران تامین انرژی‌شان از منطقه غرب آسیا هستند خاطرنشان کرد: همسایگان‌ما نیز پیام صلح رزمایش ما را دریافت کردند زیرا می‌دانند ما همیشه به دنبال دوستی با کشورهای منطقه هستیم و با کشورهای همسایه خود مشکلی نداریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.