سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فابرگاس: چلسی برابر ژرمن‌ها با تمام توان ظاهر می‌شود

سسک فابرگاس بازیکن باشگاه چلسی بر این باور است که تیمش باتمام توان باید برابر ژرمن‌ها ظاهر شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابتهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دور برگشت امشب میان دو تیم چلسی و پاریسن ژرمن در استمفورد بریج برگزار می‌شود.
 
 تیم چلسی که در خانه حریف یعنی تیم پاریسن ژرمن به تساوی 1 بر1 رسید در این دیدار حتی اگر به تساوی خانگی دست یابد صعود کرده است اما با این وجود سسک فابرگاس بر این باور است که می‌توانند با نتیجه بسیار خوب و تمام توان خود ژرمن‌ها را از میان بردارند.
 
 وی دراین خصوص گفت: ما می‌دانمی که ژرمن‌ها تا چه حد خوب هستند و به آنها احترام بسیار زیادی می‌گذاریم اما این مسئله باعث نمی‌شود که از آنها ترسی داشته باشیم.
 
 ما از اول هدفمان پیروزی بود و برآن میجنگیدیم ما نمی‌رویم تا بازی را از آن خود کنیم یک گوشه نمی‌نشینیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.
 
 با توجه به تجربیاتی که من در بخش ملی دارم وقتی که از لحاظ ذهنی باز باشیم و ترسی از مرحله یک چهارم  پایانی نداشته باشیم بدون شک می‌توانیم به قهرمانی دست یابیم اگر شما یک بار قهرمان شوید دیگر نمی‌توانید متوقف شوید این همان چیزی است که ما باید انجام دهیم هر ترسی را از خودمان دور کنیم و به این اعتقاد داشته باشیم که ما بهترین هستیم از لحاظ ذهنی تسلط داشته باشیم و آماده انجام کار و همکاری در هر شرایطی هستیم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، پدیده ، بازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.