سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هانی‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

پیروزی نتانیاهو در انتخابات با ارائه اظهارات تکراری!

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: نتانیاهو با فرافکنی قصد دارد انرژی هسته‌ای ایران را بزرگ‌نمایی کرده و کشورهای منطقه را دچار وحشت کند، و این اظهارنظرها کاملاً تکراری و بی‌ارزش است.

"حسن هانی‌زاده" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با اظهارات اخیر نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در جلسه کابینه این کشور در مورد ابراز نگرانی وی پیرامون دستیابی ایران به سلاح‌ هسته‌ای، گفت: نتانیاهو  تلاش می‌کند یک پروسه تبلیغاتی برای پیروزی مجدد حزب لیکود در انتخابات پارلمانی اسرائیل را فراهم کند.

این کارشناس سیاست خارجی با بیان این که انتخابات پارلمان اسرائیل در 27 اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد، تصریح کرد: نتانیاهو که در طول سال‌های گذشته در غزه و جنوب لبنان متحمل شکست‌های فراوانی شده تلاش می‌کند با متهم کردن ایران، به نوعی آراء یهودیان افراطی را از آن خود کند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی آخرین کسی است که حق دارد در مورد انرژی هسته‌ای ایران اظهار نظر کند زیرا این رژیم 300 کلاهک هسته‌ای در اختیار دارد و موشک‌های این رژیم 50 کشور اسلامی را هدف قرار داده است.

هانی‌زاده ادامه داد: اسرائیل دارای یک زرادخانه اتمی است که امنیت خاورمیانه و جهان را تحت شعاع قرار داده است و لذا اسرائیل زمانی که سلاح‌های اتمی خود را منهدم کرد، می‌تواند در مورد پرونده هسته‌ای ایران اظهارنظر کند.

این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: نتانیاهو با فرافکنی قصد دارد انرژی هسته‌ای ایران را بزرگ‌نمایی کرده و کشورهای منطقه را دچار وحشت کند و این اظهارنظرها کاملاً تکراری و بی‌ارزش است.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.