سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

براتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اساسنامه جدید بارزترین دخالت در انتخابات فدراسیون‌ها است

کارشناس حقوقی در مورد اساسنامه جدید فدراسیون‌ها گفت: تدوین یک اساسنامه واحد برای همه رشته‌های ورزشی در واقع کار درستی نیست.

محمدرضا براتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اگر اساسنامه‌ای نوشته شود که همه فداسیون‌ها باید از آهن تبعیت کنند اقدام مناسبی نیست چرا که هر فدراسیون شرایط و ساز و کار خودش را دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: از سوی دیگر تحمیل اساسنامه به فداسیون‌های ورزشی به عنوان مثال فدراسیون فوتبال از مصادیق اعمال فشار و دخالت حاکمیت در ورزش و فوتبال محسوب می‌شود. بنابراین این کار از اساس اشتباه اشت.

براتی تصریح کرد: حضور نماینده هیئت‌ها به جای رئیس در مجمع فدراسیون‌ها ایرادی ندارد اما اینکه بخواهیم یک اساسنامه را درنظر بگیریم و مجمع فدراسیون‌ها را با این اساسنامه اداره کنیم کار درستی نیست چراکه شکل اداره فداسیون‌ها متفاوت است.

کارشناس حقوقی عنوان کرد: دخالت دولت در انتخابات فدراسیون‌ها ممنوع و نکوهیده است. اساسنامه جدید فدراسیون‌ها بارزترین دخالت در امور انتخابات فدراسیون‌ها است. اینکه مسئولان وزارت ورزش و جوانان اساسنامه‌ای را به همه فدراسیون‌ها تحمیل کند و تمرکز همه فدراسیون‌ها را روی آن قرار دهد یک مسئله اشتباهی است.

براتی در پایان خاطرنشان کرد: تدوین اساسنامه واحد برای همه فداسیون‌ها کار اشتباهی است که باید درست شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.