سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رازهایی از بزرگترین هتل دنیا که نمی‌دانید + تصاویر

یکی از بزرگترین و بلند‌ترین برج‌های دنیا دارای شگفتی‌های منحصر به فردی است که سبب جذب میلیون‌ها مسافر هر ساله از اقصی نقاط دنیا به خود می‌شود.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ یکی از مشهورترین هتل‌ها در کشور امارات متحده و شهر دبی هتل BurjAL Arab است.


گفتنی است، نمای خارجی منحصر به فرد و دکوراسیون داخلی در کنار هزینه‌ی سرسام‌آور اقامت در سوئیت‌های این هتل آن را به یکی از هتل‌های استثنایی در جهان مبدل کرده است.


بررسی‌ها نشان می‌دهند، از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد در این هتل وجود ipad هایی از جنس طلا در هر اتاق، 17 مدل انواع بالش در هر اتاق و نیز تیمی مجرب از کارکنان آموزش دیده صنعت هتلداری است.

این هتل در 56 طبقه بلندترین برج 7 ستاره جهان است و قیمت اقامت در ارزان ترین اتاق آن در حدود 900  پوند برای هر شب است. این برج در حال حاضر 15 ساله شده است.

در این هتل حدود هزار و 500 کارمند هتل دار شامل 200 سرآشپز و 70 تیم حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف از تأسیسات تا تشریفات کار می‌کنند.

ساخت این هتل حدود 5 سال به طول انجامیده است و نخستین بار در سال 1999 بازگشایی شده است.

هزینه ساخت این هتل در آن زمان بالغ بر یک میلیارد پوند بوده است و در ساخت آن از انواع سنگ‌های مرمر گران قیمت ورقه‌های طلا با عیار 24 و سایر سنگ‌های قیمتی استفاده شده است.

مسافران در این هتل می‌توانند از امکاناتی مانند سوار شدن به خودروی رولز Royces برای انتقال به فرودگاه دبی یا گردش در این کشور و حتی سوار شدن به هلی کوپتر استفاده کنند.

 این هتل دارای 8 رستوران و سالن‌های غذاخوری ساخته شده از طلا است. گران قیمت‌ترین سوئیت‌ها در این هتل تا 742 هزار پوند برای هر شب هزینه دارد.




انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.