سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برمی گردم اما آینده در دست خداست؛

کی روش:در شرایط فعلی بهتر این است که من از فوتبال ایران کناره گیری کنم/می دانم که ناراحت‌ کننده است اما این نظر من و کفاشیان نبود

سرمربی تیم ملی ایران گفت: مسئولان فعلی اداره فدارسیون نظرشان با نظر اکثریت مردم متفاوت است و اعتقاد من این است که جدایی بهترین تصمیم برای آینده فوتبال ایران است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان برای برگزاری دو دیدار دوستانه با شیلی و سوئد از امشب در هتل آزادی  آغاز شد.

این در حالی ست که کارلوس کی‌روش به همراه دستیارانش یک ساعت زودتر خود را به محل اردو رسانده بودند.

کی روش
در حاشیه از سرگیری اردوی تیم ملی در خصوص جدایی‌اش از تیم ملی و تصمیم فدراسیون فوتبال برای اعلام این خبر گفت:  توضیحی در این مورد ندارم و فقط بگویم این موضوع یک تصمیم توافقی ست که در شرایط فعلی بهتر این است که من از فوتبال ایران کناره گیری کنم.

وی ادامه داد:  می دانم که ناراحت‌ کننده است  اما این نظر من و کفاشیان نبود. این جریان تا کمی خجالت‌آور است اما از صمیم قلب از تک‌تک هواداران به خاطر این اتفاقات عذرخواهی می‌کنم.درجلسه امروز  من و کفاشیان  به این نتیجه رسیدیم که  بهترین راه برای آینده فوتبال ایران این است که این توافق مشترک انجام  شود.

وی  در ادامه افزود: متأسفانه مسئولان فعلی اداره فدارسیون نظرشان با نظر اکثریت مردم متفاوت است اعتقاد من این است که این تصمیم بهترین تصمیم برای آینده فوتبال ایران است.

کارلوس کی‌روش بعد از آن با حضور در برنامه ویژه سال تحویل شبکه 3 سیما  در بخشهایی از صحبت های خود پیرامون خبرهای اخیر در مورد خداحافظی با تیم ملی گفت: از صمیم قلب امیدوارم بهترین اتفاقات برای ایران رخ بدهد و ایران را در جام جهانی 2018 روسیه ببینم.من هیچگاه نمی‌توانم از صمیم قلب با مردم ایران خداحافظی کنم چون ایران را دوست دارم و به مردمش احترام می گذارم. امیدوارم خداوند در این شب عزیز به همه کمک کند تا ما بتوانیم بهترین تصمیم را بگیریم.

کی‌روش در ادامه اظهار داشت:سنت های ایران من را شگفت‌زده می کند. آشکارترین و زیباترین اصلی را که من در تاریخ و فرهنگ ایران و مردمش دیدم صلح و صفایی بود که امیدوارم همیشه ادامه یابد.آینده در دست خداوند است و برای همه آرزوی خوشبختی می کنم. من در این لحظات اعلام می کنم  با هیچ کسی مشکل شخصی ندارم  و نوروز را به همه تیریک می گویم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.