سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایران‌زیبا؛

تصاویری زیبا از بلندترین آبشار خاورمیانه

آبشار وروار با ارتفاع ۱۷۴ متر، بلندترین آبشار خاورمیانه می‌باشد و با داشتن چشم انداز باغات سرسبز و زمین‌های پر از گل نرگس از زیباترین جاذبه‌های گردشگری کشور محسوب می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، آبشار وروار با ارتفاع ۱۷۴ متر، بلندترین آبشار خاورمیانه می‌باشد و با داشتن چشم انداز باغات سرسبز و زمین‌های پر از گل نرگس از زیباترین جاذبه‌های گردشگری کشور محسوب می‌شود.


این آبشار در شمال شرقی شهرستان عنبرآباد در منطقه رود فرق و نزدیک روستای باغ آهنی قرار دارد.

برای دسترسی به این آبشار باید از مسیر جاده جیرفت-کهنوج عبور کرد و از دوراهی جهادآباد حدود ۲۰ کیلومتر به سمت مردهک و روستای رود فرق رفت.


به دلیل ارتفاع بسیار زیاد این آبشار، آب در انتها به صورت پودر فرو می‌ریزد و شرایط بسیار مطلوبی را در منطقه به خصوص در فصول گرم سال ایجاد می‌کند.


گردشگران بهترین زمان برای بازدید از آبشار وروار رو بدلیل افزایش حجم آب آبشار، اسفند و فروردین می‌دونند، اما فضای دلچسب و گیرای آن در هر زمان گردشگران و دوست داران طبیعت را به خصوص در ایام نوروز به سمت این نقطه از استان کرمان می‌کشاند تا ساعاتی شیرین از تمام جذابیت‌های خود، در ذهن تماشاگرانش به جای بگذارد و آنها را برای دیدار دوباره این مکان جذب کند.


انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.