سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غفوری‌فرد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تمام نیروهای داخل کشور موظفند از این تیم حمایت کنند/ به توافق ژنو نقد دارم

عضو مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: تمام نیروهای داخلی کشور موظفند از این تیم حمایت کنند و بنده تضعیف این تیم را به هیچ عنوان صلاح نمی‌دانم.

"حسن غفوری فرد" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای و اظهارات اخیر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این زمینه اظهار داشت: بنده شخصا نسبت به توافق ژنو بحث‌‌هایی دارم، اما به هر حال معتقدم تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی برای مذاکره رفته است و انتقاد بی‌حد از آنها درست شبیه آن است که لشکری را برای جنگ به میدان بفرستیم و سپس پشت آنها را خالی کنیم. 

عضو مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر که تیم کشورمان مشغول مذاکرات حساسی است تمام نیروهای داخلی کشور موظفند از این تیم حمایت کنند و بنده تضعیف این تیم را به هیچ عنوان صلاح نمی‌دانم.

وی در ادمه این گفتگو گریزی به صحبت‌های آیت‌الله هاشمی زد و ادامه داد: در حقیقت منظور آیت‌الله هاشمی هم دقیقا حمایت از تیم‌مداکره کننده و جلوگیری از تضعیف آنها در راستای بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت مستقیم از تیم مذاکره کننده بوده است.

غفوری‌فرد با تأکید بر اینکه ما در حال مذاکره با 5 قدرت صاحب حق وتو به اضافه آلمان هستیم تصریح کرد: در این مذاکرات یک طرف قدرتی به نام ایران وجود دارد و در طرف دیگر قدرت‌های برتر جهان.

عضو مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان تأکید کرد: به اعتقاد بنده اصل صحبت آیت‌الله هاشمی حمایت همه جانبه از تیم مذاکره کننده هسته‌ای بوده است. 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.