سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراض یک تهیه کننده‌؛

ارسال آگهی تسلیت برای وزارت ارشاد به مناسبت بی برنامگی‌شان در اکران

تهیه کننده فیلم سینمایی «ارسال آگهی تسلیت» گفت: ما و امثال ما بازیچه بی برنامگی مسئولان در زمینه اکران شده‌ایم.

حسن کلامی تهیه کننده فیلم "ارسال آگهی تسلیت" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: ماجرای اکران بد برخی از فیلمها دست ما نیست و از ما کاری بر نمی‌آید و جای تأسف و تعجب  است؛ آدمهایی که این قوانین را تصویب می‌کنند همگی اهل سینما هستند و یکی از دغدغه‌های اصلی آنها اکران فیلم است چطور به سادگی از کنار این جریان می‌گذرند.

وی افزود: آنها باید متوجه باشند حقوق افرادی که فیلمشان در این برهه‌ی زمانی از سال به نمایش در‌می‌آید، پایمال می‌شود پس حمایت از بخش خصوصی و فیلم اولی ها کجای قضیه جا دارد.

این تهیه کننده ادامه داد: اتحادیه‌ها، انجمن‌ها و هر فرد مسئولی در این زمینه به این امر توجهی ندارد که صاحب فیلم و سرمایه گذار دچار خسارت هایی می شود که جبران ناپذیر است.

کلامی اظهار داشت: فیلم "ارسال آگهی تسلیت" کاملاً در بخش خصوصی ساخته شده و یک ریال از هیچ کس و یا ارگان و سازمانی دریافت نکرده است. با وجود اکران بد این فیلم چه کسی جوابگوی این همه ضرر است.

وی افزود: این فیلم تازه در چرخه‌ی فروش قرار گرفته و مخاطب از دیدن آن لذت می‌برد ولی شرایط اکران باعث می‌شود که با فیلمی سوخته در گیشه و فروش نهایی روبرو شویم.

این تهیه کننده بیان کرد: آنچه البته به جایی نرسد فریاد است پس هرچه می‌گوییم و حرف می‌زنیم به جایی نمی‌رسد. وزارت ارشاد هم در این مورد پاسخگو نیست.

وی افزود: مگر وزارت ارشاد و دیگر مسئولان نمی‌دانند یک فیلم از ابتدا با چه مصیبتی ساخته و به اکران می‌رسد که این بلا را بر سر ما می‌آورند.

کلامی در پایان خاطر نشان کرد: ما و امثال ما بازیچه بی برنامگی مسئولان در زمینه اکران شده‌ایم.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.