به گزارش
گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، فروزش افزود: اين قطار در آينده در مسيرهاي ديگر هم راه اندازي خواهد شد و براي ارتقاي کيفيت خدمات رساني در همه مسيرها تلاش مي کنيم و شعار و رسالت كاري ما بهبود مستمر كيفيت خدمات رساني به هموطنان است.
وي گفت: ناوگان ريلي مسيرهاي جنوبي هم درحال توسعه است و كيفيت خوبي دارد و ما از هيچ تلاشي براي ارتقاي کيفيت فروگذار نخواهيم كرد.
فروزش افزود: از چند ماه پيش براي ساماندهي خدمات رسانه ويژه نوروز برنامه ريزي مي کنيم و نشست هاي مختلفي برگزار شده است تا با هماهنگي کامل بتوانيم در خدمت هموطنان باشيم.
وي گفت: طرح ويژه سفرهاي نوروزي شركت رجاء از 25 اسفند آغاز مي شود و تا 5 فروردين ادامه خواهد داشت و برنامه ريزي کرديم كه موادغذايي و بسته هاي پذيرايي از شركت داراي نشان و برند معتبر و كيفيت مطلوب تهيه شود و همه فضاي داخلي و نماي بيروني قطارها را نيز بهسازي کرديم.
فروزش افزود: براي نوروز سالجاري يك و نيم ميليون صندلي ظرفيت ايجاد كرديم كه با دو هزار و 900 تردد قطار انجام خواهد شد و روزانه 145 قطار در خدمت مسافران خواهد بود.
وي تاكيد كرد: برغم افزايش هزينه ها و تردد يكسر خالي برخي قطارها امسال هيچگونه افزايش قيمت نداريم اما كيفيت را ارتقا داده ايم.
فروزش گفت: پيش فروش بليت هاي نوروزي از 5 بهمن آغاز شده است و همچنان در برخي از مسيرها ظرفيت خالي وجود دارد كه هموطنان مي توانند با برنامه ريزي سفرهاي خود از اين امكانات استفاده كنند.
هموطنان گرامي با برنامهريزي مطلوب و توزيع سفر ميتوانند به صورت غير حضوري (اينترنتي و سامانه همقطار) يا از طريق نمايندگيهاي مجاز فروش بليت قطار در سراسر کشور بليت تهيه کنند.
سامانه اطلاعرساني و ارتباط با مشتريان شرکت حمل و نقل ريلي رجاء با شماره تلفن 1539 يا 55651415-021 (تماس از شهرستان) همچنين پيامک 3000139، ضمن ارائه اطلاعات مربوط به موجودي بليت، ساعت حرکت قطارها، بهاي بليت و ...، آماده دريافت نظرها و انتقادهاي هموطنان گرامي است.
انتهای پیام/