سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

کشف و ضبط 6 هزار و 300 کارتن مرغ منجمد تاریخ گذشته

6 هزار و 300 کارتن مرغ منجمد تاریخ گذشته در آمل کشف و ضبط شد.

رییس اداره دامپزشکی آمل در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: در پی بازرسی از 3 دستگاه خودروی حمل مرغ منجمد بدلیل عدم دارا بودن گواهی حمل بهداشتی از دامپزشکی با همکاری نیروی انتظامی ضمن متوقف کردن خودروها ، محموله داخل خودرو نیز طی تنظیم صورتجلسه بصورت موقت ضبط شد.

غلامپور افزود: علیرغم تنظیم صورتجلسه بدلیل عدم مراجعه صاحب محموله ، خودروها به سردخانه برای انجام مراحل نمونه برداری و آزمایشات لازم منتقل شد.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان آمل از متصدیان مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی خواست برای حفظ سلامت شهروندان نسبت به رعایت ضوابط و مقررات سازمان دامپزشکی اقدام کنند.

رییس اداره دامپزشکی آمل با اشاره به کشف و ضبط گوشت مرغ تاریخ گذشته در آمل گفت: پس از مشاهده محموله مرغ منجمد تاریخ گذشته با همکاری نماینده صاحب محموله و مسئول فنی بهداشتی این واحد صنعتی این مقدار محموله ضبط موقت شد تا با انجام نمونه برداری و آزمایشات لازم نحوه قضاوت بر این محموله توسط کارشناسان دامپزشکی صادر شود.

غلامپور افزود: همه فرآورده های خام دامی قبل از توزیع در مراکز عرضه توسط دامپزشکی مورد بازرسی قرار گرفته و در صورت اطمینان از سلامت محموله و رعایت ضوابط بهداشتی اجازه توزیع صادر می شود.

رییس اداره دامپزشکی آمل با بیان اینکه سلامت جامعه مساله ای نیست که بتوان با مصلحت اندیشی و ملاحظه کاری با آن برخورد کرد یادآور شد: برخورد قاطع با افرادی که سلامت جامعه را تهدید می کنند در دستور کار دامپزشکی است و هیچگونه گذشتی در این خصوص صورت نمی گیرد.

انتهای پیام /ق

برچسب ها: ساری ، مرغ ، منجمد ، گذشته ، کشف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.