سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با امپراطور دروغ و فحشا آشنا شوید

مستند سه قسمتی «مرداك امپراطوری دروغ» باهدف بررسی و تحلیل اقدامات رابرت مرداك از چهارشنبه ساعت 19 از شبكه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ مستند "مرداك امپراطوری دروغ" ضمن به تصویر كشیدن ترس نخست وزیران انگلیس از محاكمه مرداك به رسوایی مقامات بلند پایه انگلیس می‌پردازد و از دسترسی آن‌ها به اطلاعات خصوصی افراد پرده بر می‌دارد.

نگاهی اجمالی به زندگی سیاسی و رسانه‌ای روبرت مرداك، بالا رفتن قدرت رسانه‌ای او با خرید چند شبكه رسانه‌ای، مشكلات پیش روی رسانه‌های دروغ پرداز او ، حمایت نهادها و مسئولان دولتی از وی، زندگی خانوادگی رابرت و... از بخش‌های این مستند فاخر است.

ورود امپراطوری رسانه‌ای رابرت مرداك به حوزه‌های جدید، تاسیس شبكه‌های تلویزیونی به زبان فارسی برای تخریب فرهنگ و ارزش‌های دینی و تمدن ایرانی، دخالت آشكار رسانه‌ای او در امور داخلی سایر كشورها،اعتراف همراهان رابرت به جاسوسی و خرابكاری رسانه‌های مرداك برای حفظ منافع صهیونیست ها و ... سایر آموزه‌هایی است كه در این مستند تماشایی می‌شود.

به تصویر كشیدن حمایت‌های بی‌دریغ مرداك از روی كارآمدن دولت‌ها در انگلیس، رابطه رابرت مرداك و دیوید كامرون و جریان روی كار آمدن كامرون با تبلیغات رسانه‌های مرداك، عملكرد رسانه‌های او در حوادث 11 سپتامبر، رشوه، شنود و جاسوسی رسانه‌های مرداك از دیگر بخش‌های سیاسی این مستند 3 قسمتی است.

چهارشنبه و پنج‌شنبه ساعت 19، قسمت اول و دوم این مستند روی آنتن شبكه علم و فرهنگ می‌رود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.