«امین زندگانی» و «شهریار بحرانی» در مستند «ماجرایی بس عظیم»

مجموعه مستند «ماجرایی بس عظیم» با نگاهی به پشت صحنه و مراحل ساخت فیلم سینمایی «ملک سلیمان» در سه قسمت 45 دقیقه ای از شبکه مستند پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ مجموعه مستند «ماجرایی بس عظیم» با نگاهی به پشت صحنه و مراحل ساخت فیلم سینمایی  «ملک سلیمان » در سه قسمت 45 دقیقه ای از شبکه مستند پخش می شود.

آذر مهرابی کارگردان این مستند ضمن اعلام این خبر، گفت : این مستند سه قسمتی در قالب «یک فیلم، یک حقیقت» به تهیه کنندگی ناهید دل آگاه ساخته شده است و در سه قسمت مراحل ساخت فیلم سینمایی ملک سلیمان را از زبان عوامل و بازیگران آن به تصویر می کشد. به این ترتیب که در قسمت اول به مراحل پیش تولید این اثر پرداخته ایم. در قسمت دوم تولید کار را بررسی نمودیم و قسمت سوم نیز مراحل بعد از تولید فیلم سینمایی به تصویر کشیده می شود.

مهرابی از حضور بازیگرانی همچون امین زندگانی، مهدی فقیه، محمود پاک نیت و علیرضا کمالی در این مستند خبر داد و اضافه کرد: شهریار بحرانی کارگردان ملک سلیمان، محمد فرآورده تهیه کننده فیلم، حمید خضوعی ابیانه تصویر بردار این فیلم سینمایی و چان کونگ وینگ سازنده موسیقی ملک سلیمان در مقابل دوربین «ماجرایی بس عظیم» حاضر شده اند و از مراحل کار، خاطرات و تجربیاتشان در تولید این فیلم سینمایی سخن گفته اند.

این کارگردان سینمای مستند در پایان اضافه کرد: این مجموعه سه قسمتی در کنار گفتگو با عوامل و بازیگران ساخت این فیلم، از تصاویر پشت صحنه « ملک سلیمان » نیز استفاده می کند.

«ماجرایی بس عظیم» در سه قسمت 45 دقیقه ای از شنبه تا دوشنبه، 9 تا 11 اسفند ماه، ساعت 23 از شبکه مستند پخش می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار