به گزارش
گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ سلیمانی معاونت صنایع کوچک و شرکت های شهرک های صنعتی ایران در اولین جشنواره و نمایشگاه برترین های صنعت بسته بندی کشور در خصوص این صنعت و پیشرفت های آن در کشور اظهار داشت: بخش خصوصی باید به حمایت های دولت دلگرم باشد تا بتوان با همیاری یکا یک اعضا به این صنعت را به جایگاه اصلی آن برسانیم.
وی در ادامه افزود: صنعت بسته بندی در کشور ما از ظرفیت های بالایی برخوردار است در همین راستا سعی می شود با ارتباط و تعامل با سایر کشور ها به اهداف مورد نظر در این صنعت دست یابیم.
معاونت صنایع کوچک و شرکت های شهرک های صنعتی ایران خاطر نشان کرد: جهت گیری اقتصاد کشور، حضور پایدار در بازارهای جهانی است که الزامات خاص خود را می طلبد و بحث بازاریابی و مشتری از جمله مبانی مهم در این زمینه است.
سلیمانی با بیان اینکه لازمه بازاریابی درست، بسته بندی است، گفت: بازاریابی درست از نظر بعد اقتصادی موجب افزایش ارزش افزوده و از طرفی نشانگر فرهنگ کشور نیز می باشد و علاوه بر این موجب حفظ شان و حرمت مشتری نیز خواهد بود.
وی در ادامه در خصوص اقدامات و حمایت های وزارت صنعت، معدن و تجارت در این زمینه اظهار داشت: اقدامات جدی در این زمینه از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است که سعی شد تولیدات صنعتی مورد توجه قرار گیرد و علاوه بر این سازمان صنایع کوچک و شرکت های شهرک های صنعتی ایران نیز با پوشش داشتن حدود 92 درصد از کسب و کارهای کشور اقدامات جدی در این زمینه انجام داده است.
وی در پایان گفت: باید کالایی ارائه شود تا مورد تائید جهانی باشد و با توجه به ظرفیت های موجود در 31 استان کشور می توانیم به کلیه اهداف خود در این زمینه برسیم.
انتهای پیام/