سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام :

صنعت بسته‌بندی، فعالیتی جمعی و خوشه‌ای است

آقا محمدی گفت: هم از نظر مبانی دینی و دست یافته های بشر در طول تاریخ کارهای جمعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و ریاست شورای سیاست گذاری نخستین جشنواره برترین های صنعت بسته بندی کشور و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در اولین جشنواره و نمایشگاه برترین های صنعت بسته بندی کشور در خصوص صنعت بسته بندی در کشور اظهار داشت: هم از نظر مبانی دینی و دست یافته های بشر در طول تاریخ کارهای جمعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: صنعت بسته بندی برای فعالین این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا این صنعت، فعالیتی جمعی وخوشه ای است و با توجه به اینکه کارگروهی و بررسی ابعاد متفاوت کار، آینده نگری در این زمینه می تواند از عقب ماندگی در بسیاری از حوزه ها جبران شود.

آقامحمدی خاطر نشان کرد: ثروت از سه دسته طبیعی، ناملموس و اجتماعی و انسانی تشکیل می شود که ایران از نظر ثروت های طبیعی و ناملموس از سطوح بالایی برخوردار است اما در زمینه اجتماعی و انسانی با کاستی هایی مواجه است که باید در جهت رفع آن ها تلاش شود.

ریاست شورای سیاست گذاری نخستین جشنواره برترین های صنعت بسته بندی کشور تصریح کرد: ایران وارد پنجره ی جمعیتی شده است به گونه ای که جمعیت تحصیل کرده و آماده برای اشتغال در کشور از شرایط مناسبی برخوردار است که می تواند در جهت رشد کشور در سطوح جهانی اهمیت به سزایی داشته باشد.

آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان تاکید کرد: حرکت به سمت جامعه جهانی در زمینه بسته بندی اقدامی به روز و راهبردی برای آینده کشور است که فعالین این حوزه باید نقش حود را به نحو احسن در این زمینه انجام دهند و علاوه بر این باید از همیاری سایر حوزه ها از جمله عرصه هنر نیز استفاده کرد تا بتوانیم علاوه بر پوشش محصولات خود در کشور، محصولات سایر کشورها را نیز تحت پوشش خود قرار دهیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.