سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آصفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ایران در مورد پرونده هسته‌ای خود در برابر هیچ فشاری کوتاه نمی‌آید

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: توصیه ما به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای‌مان این است که عزت‌مندانه مذاکره کنند، چراکه جمهوری اسلامی ایران توانایی بسیاری در تمامی عرصه‌ها دارد و فشارهای بین‌المللی نمی‌تواند عاملی برای کوتاه آمدن در مقابل قدرت‌های بزرگ باشد.

«محمد حسن آصفری» نماینده مردم اراک در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری چهاردهمین دور مذاکرات هسته‌ای ایران در سوئیس، گفت: نتیجه مذاکرات هسته‌ای کشورمان را هیچ‌کس نمی‌تواند پیش‌بینی کند.

وی افزود: امروز شاهد تلاش گسترده صهیونیست‌ها بر روی پرونده هسته‌ای کشورمان هستیم که در تلاشند توافقی میان ایران و طرف غربی صورت نگیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای گفت: توصیه ما به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای‌مان این است که عزت‌مندانه مذاکره کنند، چراکه جمهوری اسلامی ایران توانایی بسیاری در تمامی عرصه‌ها دارد و فشارهای بین‌المللی نمی‌تواند عاملی برای کوتاه آمدن در مقابل قدرت‌های بزرگ باشد.

وی افزود: مذاکرات باید منطقی، اصولی و در چارچوب فنی خود  بوده و  اجازه باج‌خواهی به طرف مقابل داده نشود، غرب بداند که اگر بخواهد این روند را ادامه دهد، جمهوری اسلامی ایران گزینه‌های دیگری پیش‌رو دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.