سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طاهری:

باید مزد زحماتم را در بزرگسالان بگیرم/جام مدوید فرصت خوبی برای اثبات شایستگی هایم است

کشتی گیر آزاد کار سنگین وزن کشورمان معتقد است پس از چند سال حضور در رده سنی جوانان باید مزد زحماتش را در بزرگسالان به بهترین شکل ممکن بگیرد.

امین طاهری پیش از اعزام به مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام مدوید در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:در حدود دو سال است در جوانان کشتی می گیرم که علاوه بر مدال های رنگارنگ در تورنمنت های مختلف صاحب دو عنوان قهرمانی و سومی در مسابقات آسیایی و جهانی نیز شده ام.

وی تصریح کرد: با صلاحدید کادر فنی  تیم ملی در چندین رقابت بزرگسالان هم  حضور داشتم که پس از کشتی‌های نسبتاً خوب در لیگ جهانی در جام جهان پهلوان تختی به مقام سوم رسیدم و همین موضوع باعث شد انگیزه ام برای حضور در رده سنی بزرگسالان چندین برابر شود.

دارنده مدال برنز جوانان جهان درباره میزان آمادگی اش برای حضور در جام مدوید گفت: خوشبختانه با تمرینات خوبی که زیر نظر مربیان تیم ملی در اردوهای مشترک با بزرگسالان داشتیم هم اکنون به لحاظ فنی و بدنی شرایط مطلوبی دارم و به همین دلیل اعتقاد دارم حضور در جام مدوید بهترین فرصت برای اثبات شایستگی هایم خواهد بود.

طاهری در ادامه با اشاره به این که امسال هم می تواند در رده سنی جوانان کشتی بگیرد خاطرنشان کرد: برای شرکت در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی هم جواز حضور در رده سنی جوانان و هم بزرگسالان را دارم اما با توجه به شرایط موجود علاقه مندی خودم شرکت در مسابقات بزرگسالان است چرا که اعتقاد دارم هر چند کار سختی است اما برای رسیدن به مدال المپیک باید استارت کارم را از هم اکنون بزنم ولی در نهایت تسلیم نظر و تصمیم کار فنی هستم.

رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام الکساندر مدوید طی روزهای 14 تا 16 اسفند ماه به شهر مینسک بلاروس اعزام خواهد شد که نفرات اعزامی به این مسابقات به شرح زیر است:

86 کیلوگرم: مجتبی گلیج
97 کیلوگرم: حسین شهبازی
125 کیلوگرم: امین طاهری
سرمربی: محمد طلایی
مربی: مسعود مصطفی جوکار

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، مدوید ، بلاروس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.