سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چاووشی در کارگروه بحران آب مطرح کرد:

خلاء قانونی در برخورد با مشترکان پر مصرف داریم/ الزام همکاری شهرداری تهران در مقابله با بحران آب

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران در حاشیه جلسه کارگروه سلامت و بهداشت امنیت غذایی از لزوم همکاری همه دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری تهران و شهرداری شهرستان‌های استان تهران درباره مواجه با بحران کم آبی خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید شهاب الدین چاوشی معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران در حاشیه جلسه کارگروه سلامت بهداشت و امنیت غذایی که در استانداری تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: محور بحث این کارگروه  درباره بحث کمبود آب شرایط مواجه با خشکسالی بود که با توجه به کمبود آب ممکن است از لحاظ کیفیت نیز دچار مشکل شویم.

وی ادامه داد: از دیگر مباحث این  جلسه تاکید بر حفظ منابع آب و تلاش برای فرهنگ سازی مصرف آب بود که تمامی دستگاه‌های دولتی و موسسات ‌آزاد ملزم به همکاری با آبسا و آب منطقه‌ای شدند و نقش استانداری‌ تاکید این همکاری‌ها می‌باشد.

چاوشی با بیان اینکه اگر سهل انگاری دستگاه های مربوطه محرز شود  افزود: استانداری از طرق مختلف از جمله تذکر و توبیخ و یا پیگیری از طریق دستگاه‌ قضایی این امر را دنبال می‌کند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران با تاکید بر اینکه قرار است شورای مدیریت آب  استان تشکیل شود بیان داشت: این شورا به ریاست  استاندار تهران تشکیل می‌شود و در این شورا درباره برخورد با مشترکان پرمصرف تصمیم گیری می‌شود البته دوستان ما در شرکت  آبسا معقدند خلا قانونی در این راستا وجود دارد و این شورا با مشارکت اکثریت مسئولین برگزار خواهد شد و راه حلی برای مرتفع کردن خلا‌ها عنوان خواهد شد.

چاوشی همچنین خطاب به شهرداری تهران و شهرداری شهرستان‌های استان تهران گفت: به طور جدی می‌خواهیم که شرکت آب و فاضلاب بدون فوت وقت همکاری کنند و عدم همکاری به هیچ عنوان پذیرفته نیست و با توجه به اینکه بخش عمده مشکل به شهر تهران برمی‌گردد باید همه دستگاه‌ها از جمله شهرداری دراین خصوص همکاری کنند تا از این بحران جامعه را به سلامت بیرون ببریم.

وی یادآور شد‌: اگر عدم همکاری دستگاه‌هابرای شرکت آب و فاضلاب محرز شود باید اعلام کنم که توسط دبیر خانه ضمن رسانه‌ای کردن موضوع با این دستگاه‌ها برخورد شود.
 
 چاووشی در پایان درباره مشترکات پر مصرف گفت: درباره مشترکان پر مصرف با دولت مذاکره می‌کنیم تا تدبیر مناسب اندیشیده شود تا شرکت آب و فاضلاب اقدام قانونی صورت دهد و موقتا با تصویب هیئت دولت بتوانیم با مشترکین پر مصرف برخورد مناسب انجام دهیم.

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.