سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابن قاسم: بازی در خانه حریف سخت و فشرده خواهد بود/ بازیکنان در دو مرحله به تیم ملحق می شوند

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با توجه با اینکه بازی در خانه حریف برگزار می شود مطمئنا بازی سخت و فشرده ای خواهد بود اما امیدوارم برنده از میدان خارج شویم.

ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره وضعیت تیم برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: شرایط تیم خوب الست و در حال حاضر 11 نفر از اعضای تیم دیروز به تهران آمدند و قرار است که مابقی اعضا ساعت 13 ظهر امروز راهی تهران شوند.
 
وی بیان کرد: قرار استن عصر امروز در تهران بازیکنان به تمرین بپردازند تا با آمادگی هر چه بیشتر در دیدار مقابل تیم لوکوموتیو تاشکند حضور پیدا کنند و بعد از آن تیم برای انجام مسابقه راهی ازبکستان خواهد شد.
 
ابن قاسم درباره بازی در مقابل تیم لوکوموتیو تاشکند عنوان کرد: با توجه به اینکه بازی در خانه حریف برگزار می شود مطمئنا بازی سخت و فشرده‌ای خواهد بود و با وجود سرمای شدیدی که در آنجا حاکم است اما امیدواریم بتوانیم به پیروزی دست پیدا کنیم و برنده از میدان خارج شویم .
 
وی تصریح کرد: تمام بازیکنان در  این دیدار تیم را همراهی خواهند کرد البته به غیر از ارشاد یوسفی که به دلیل مشکل مالیاتی اجازه خروج از کشور را ندارد و نمی‌تواند همراه تیم به ازبکستان  بیاید.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بازیکن ، تیم ، مسابقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.