سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوکوویچ در تلاش برای پشت سر گذاشتن رکورد فدرر

در صورتیکه نواک جوکوویچ بتواند برای پنجمین مرتبه به قهرمانی در مسابقات تنیس آزاد دوبی بر سر فقط یک عنوان دیگر تا رسیدن به رکورد راجر فدرر نیاز خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس، نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان شروع بسیار خوبی در مسابقات تنیس آزاد دوبی داشته به راحتی در اولین بازی، تنیسور کانادایی را از پیش رو برداشت.

در صورتیکه جوکوویچ امسال هم بتواند در مسابقات تنیس آزاد دوبی قهرمان شود، پنجمین عنوان قهرمانی خود را در این مسابقات جشن می‌گیرد و فقط یک پله تا رسیدن به رکورد 6 قهرمانی راجر فدرر فاصله دارد.

تنیسور صربستانی گفت: از لحاظ روحی در سطح خوبی قرار داشته و به موفقیتهای خود در این مسابقات اطمینان کامل دارم. می‌توانم با قهرمانی در دوبی، پنجاهمین عنوان قهرمانی تمام دوران فعالیت حرفه‌ایم را جشن بگیرم. 49 قهرمانی گذشته را مدیون بوریس بکر مربی خود هستم.

وی درمورد عصبانیت خود و شکستن راکت درون زمین گفت: مربیان به من توصیه کرده‌اند خشم و عصبانیت خود را به بیرون بروز دهم زیرا اگر آن را درونم نگه‌دارم در بلند مدت باعث آسیب دیدن روحیه من می‌شود. البته می‌پذیرم شکستن راکت و ادای لغات نا مناسب درون زمین چیزی نیست که به آن افتخار کنم!

انتهای پیام/
برچسب ها: جوکوویچ ، تنیسور ، فدرر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.