تنیسور صربستانی برای پنجمین مرتبه به فینال رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا رسیده و قصد دارد با کسب عنوان قهرمانی، بهترین شروع را در سال 2015 داشته باشد.

جوکوویچ در یک قدمی قهرمانی تنیس آزاد استرالیا
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس جوکوویچ سال 2014 را به عنوان مرد شماره یک تنیس جهان پشت سر گذاشت و عملکرد درخشانی در اولین مسابقات مسترز سال 2015 در استرالیا از خود بر جای گذاشت.  
 
جوکوویچ در دیدار نیمه نهایی توانست استان وارونیکا تنیسور سوئیسی را شکست دهد و به بازی فینال راه یابد این پنجمین مرتبه است که جوکوویچ به فینال مسابقات تنیس آزاد استرالیا راه می‌یابد. تنیسور صربستانی پس از راهیابی به بازی فینال گفت: برای قهرمانی در اولین مسابقات مسترز فصل به استرالیا آمده‌ام پس حتما به این هدف می‌رسم از جو حاکم بر ورزشگاه به وجد آمدم،‌ تماشاچیان فوق العاده هستند اما باید اعتراف کنم از حضور نیروهای امنیتی در زمین شوکه شدم.  
 
جوکوویچ دارای آمار 100 درصدی پیروزی در تمام مسابقات انجام داده استادیوم ملبورن پارک است و همین موضوع وی را به قهرمانی امیدوار ساخته است.  
 
جوکوویچ در مورد حریف مرحله نیمه نهایی گفت: استان واونیکا چندان آماده نبود او مدافع عنوان قهرمانی است و معمولا بازی در برابر چنین حریفانی همیشه دشوار خواهد بود اما این بار م پیروز مسابقه بودم.
 
*ویلیامز: باید مقابل شاراپوا سریع بازی کنم

در مسابقات تنیس آزاد استرالیا بخش زنان، سرنا ویلیامز و ماریا شاراوپوا به بازی فینال راه یافتند.
 
ویلیامز 33 ساله در پانزده بازی گذشته مقابل شاراپوا همواره موفق به شکست حریف روس تبار خود شده است.
 
ویلیامز در صورت پیروزی بر شاراپوا می‌تواند نوزدهمین قهرمانی دوران فعالیت خود در رقابت‌های گراندا سلم را جشن بگیرد. وی در مورد حریف فینال خود گفت: شاراپوا تنیسور خوبی است و همیشه برای پیشرفت بهتر تلاش می‌کنند به همین دلیل معتقدم بازی دشواری پیش رو خواهیم داشت در هر حال من هم آماده مبارزه برای کسب قهرمانی هستم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تنیس ، آزاد ، تیم ، جوکوویچ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.