سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس اداره مسیلها و قنوات منطقه 6 به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

بهسازی کانال بلوار کشاورز / احداث کانال جهت آبرسانی در منطقه 6

رییس اداره مسیلها و قنوات منطقه 6 از بهسازی کانال میانی بلوار کشاورز و احداث کانال جهت آبرسانی در حد فاصل بزرگراه مدرس تا آفریقا خبر داد.

پدرام طلوعی رییس اداره مسیلها و قنوات منطقه 6 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به بهسازی کانال بلوار کشاورز و احداث کانال جهت آبرسانی در این منطقه اظهار کرد: در راستای دستور شهردار تهران مبنی بر بهسازی کانال بلوار کشاورز خصوصا کانال میانی این بلوار توسط اداره مسیلها و قنوات این منطقه اقدام به بهسازی کانال بلوار کشاورز شد.
وی در ادامه افزود: این اقدام به منظور بهسازی کانال بلوار کشاورز و ممانعت از ورود ضایعات به کانال میانی به تعداد دوازده حلقه ورودی آب به کانال خاکریز آب حفر و همچنین جهت جلوگیری از آبگرفتگی‌های احتمالی چهار عدد حوضچه زباله‌گیر در ضلع شمالی کانال بلوار کشاورز احداث و مشکل زباله‌های مربوطه در کانال میانی به صورت کامل رفع شده است.

طلوعی در خصوص احداث کانال جهت آبرسانی در حد فاصل بزرگراه مدرس تا آفریقا تصریح کرد: کانالی به طول 170 متر جهت آبرسانی و جمع‌آوری آبهای سرریز شده به مخزن موجود در لوپ آفریقا در حد فاصل بزرگراه مدرس تا آفریقا احداث شد.

رییس اداره مسیلها و قنواتهای منطقه در پایان تاکید کرد: این اقدام به همت اداره مسیلها و قنوات و بنابر درخواست اداره فضای سبز منطقه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: بهسای ، احداث ، کانال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.