رئیس اداره‌ی فضای سبز منطقه 6 از معبر سازی بوستان‌ها و کاشت نهال رایگان در منازل شهروندان منطقه خبر داد.

سید رضا خاتمی رئیس اداره فضای سبز منطقه 6 در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به توزیع و کاشت نهال رایگان و گل‌های آپارتمانی میان شهروندان این منطقه اظهار کرد: در راستای نزدیک شدن به ایام نوروز و آغاز فصل بهار بوستان‌های بهجت آباد، بعثت، لاله، ساعی، قزل قلعه و اسدآبادی معابرسازی می‌شوند.
وی در خصوص توزیع نهال رایگان میان شهروندان منطقه ادامه داد: گلدان‌های آپارتمانی به تعداد 200 عدد در بین خانواده معظم شهدا توزیع می‌شود.

خاتمی با بیان اینکه بر اساس تدابیر اتخاذ شده بیش از 40 هزار اصله نهال میان شهروندان توزیع خواهد شد، افزود: کاشت نهال رایگان در منازل شهروندان ساکن در این منطقه و معابر رقمی در حدود 40 هزار اصله نهال تخمین زده شده است.

رئیس اداره فضای سبز منطقه تصریح کرد: توزیع رایگان گل‌های شب بو در بین شهروندان بالغ بر 5000 عدد و نگهداری گلهای آپارتمانی به هنگام مسافرت در بوستان ساعی، از دیگر خدماتی است که ویژه طرح استقبال از بهار ارائه می‌شود.

وی در پایان گفت: کلاس‌های رایگان آموزش گل و گیاه در راستای ارتقای فرهنگ گیاه‌پروری برگزار، همچنین غرفه‌هایی جهت ارائه مشاوره به شهروندان در زمینه گل و گیاه و پاسخگویی به مشکلات در زمینه‌ی گیاه پروری در بوستان‌های منطقه برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نهال ، آپارتمان ، گل ، گیاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار