سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی ستاد انتخابات شورایاری های شهر تهران تاکید کرد:

انتخابات شورایاری ها بهره مندی از سرمایه های محلی است/تاثیر شورایاری ها بر آرامش خانواده ها

الهیان گفت: شورایاری اولین گام برای بدست آوردن آرامش در خانه است زیرا اگر محله آرامش نداشته باشد قطعا خانه را هم تحت الشعاع قرار می دهد و به دنبال آن برسطح آرامش خانواده نیز تاثیر منفی می گذارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  الهیان سخنگوی ستاد انتخابات شورایاری های شهر تهران اظهارکرد: نکته حایز اهمیت در انتخابات شورایاری ها که باید مردم به آن توجه کنند آن است که ما نمی توانیم خانه را جدای از محله بدانیم و نمی توانیم محله را جدای از شهر بدانیم. همانگونه که شهرها تشکیل دهنده کشور هستند محلات هم تشکیل دهنده شهر هستند و توجه به انتخابات شورایاری در واقع توجه به حقوق شهروندی است که می تواند موجبات آرامش و امنیت بیشتر مردم شهر شود.

 
الهیان خاطرنشان کرد: هر چه مردم آگاهی و مشارکت بیشتری برای شرکت در انتخابات شورایاری ها داشته باشند به همان میزان دستاوردهای آن برای شهر بیشتر است.

سخنگوی ستاد انتخابات چهارمین دوره شورایاری های شهر تهران درباره اینکه مردم باید در انتخاب شورایارها خود به چه نکاتی توجه کنند ، اظهار کرد: داشتن آگاهی و احساس مسئولیت در کنار انگیزه افراد از موضوعات مهمی است که باید از سوی شهروندان در هنگام رای دادن به چهره های محله مورد توجه قرار گیرد چرا که در انتخاب شورایارها ملاک زن و مرد نیست بلکه گاهی پیگیری ها و دقت و توجه زنان در مسائل حتی بیشتر از مردان است پس باید توانمندی افراد و شخصیت آنها ملاک انتخاب باشد .

وی تصریح کرد: انتخابات شورایاری فرصتی برای بهره گرفتن از سرمایه های محلی در سطح محلات است و درواقع شورایاران داوطلبان فعال اجتماعی هستند که به دنبال ایجاد محیطی سالم برای زندگی هم محله ای هایشان می باشند. به طوری که آنها همکار شورای اسلامی شهر در پیشبرد اهداف حقوق شهروندی و ارتقاء سبک زندگی هستند آنچنان که آنها می توانند مشارکت هر محله را با آگاه سازی بالا ببرند.

 
الهیان درباره چرایی مهم بودن انتخابات شورایاری ها و تلاش همه جانبه برای برگزاری این انتخابات اظهار کرد:  موضوع شورایاری ها یکی از مهمترین حقوق اجتماعی است که تحقق آن به معنای تحقق حق مردم است. ضمن اینکه از آنجایی که شورایاری به معنای بهره بردن از سرمایه های اجتماعی است ورود شخصیت های اصلح به آن حائز اهمیت می باشد .

وی با تاکید بر اهمیت  انتخاب شورایارها توجه به تجربه و سابقه فعالیت آنها مهم خواند و گفت: همه مردم شهر تهران به شدت انتخابات شورایاری ها را جدی بگیرند و تصور نکنند که انتخابشان انتخاب مهمی نیست. به هیچ وجه این گونه نیست بلکه هر چقدر سطح شورایار ها از نظر آگاهی و توانمندی بالاتر باشد می توانند خدمات بزرگتری به محلات خود ارائه دهند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.