سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمايت از حقوق توليد کننده و مصرف کننده در دستور کار دولت قرار دارد

الهام امين زاده معاون رئيس جمهور در مراسم آغاز به کار نمايشگاه نمايشگاه ملي صنعت خودرو و قطعات وابسته با بيان اينکه صنعت خودرو سازي کشور در توسعه اقتصادي نقش مهمي دارد گفت:حمايت از حقوق توليد و مصرف کنندگان در اين عرصه در دستور کار معاونت حقوقي قرار دارد .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، الهام امين زاده معاون رئيس جمهور در مراسم آغاز به کار اين نمايشگاه با بيان اينکه صنعت خودرو سازي کشور در توسعه اقتصادي نقش مهمي دارد گفت:حمايت از حقوق توليد و مصرف کنندگان در اين عرصه در دستور کار معاونت حقوقي قرار دارد .

نجفي منش عضو هيات مديره انجمن قطعه سازان کشور نيز در اين مراسم ارزش قطعات توليدي در ايران را سالانه شش ميليارد دلار عنوان کرد و گفت:طبق برنامه ،اين رقم در حوزه هاي توليد،صادرات و خدمات پس از فروش بايد پنج برابر شود و به حدود 31 ميليارد دلار برسد .

وحيد مرندي مقدم،معاون نطارت بر اجراي استاندارد سازمان ملي استاندار ايران هم امروز از اجراي دو برنامه ويژه براي افزايش ايمني خودرو ها خبر داد .

وي گفت:افزايش استانداردهاي جديد به مجموعه قبلي يکي از اين برنامه هاست به گونه اي که امسال استاندارد 4160 که مخصوص وسايل نقليه عمومي است در فهرست مشمولان استاندارد اجباري خودروسازي قرار گرفت .

سعيد مدني ،مديرعامل گروه خودروسازي سايپا امروز با اعلام اين خبر در سمنان گفت : توليدات امسال سايپا در بخش خودروهاي سواري  تاکنون 40 درصد افزايش يافته و پيش بيني مي شود اين رقم در مجموع خودروهاي سواري و تجاري در پايان امسال  35 درصد افزايش داشته باشد .

وي گفت:تا پايان امسال صادرات محصولات سايپا به 25 هزار دستگاه خودرو مي رسد که افزايش بيش از 170 درصدي را نشان مي دهد .

مدني  با بيان اينکه امسال چهار خودروي جديد طراحي داخل و مونتاژي از اين گروه صنعتي توليد و به بازار عرضه شده گفت:برنامه گروه خودروسازي سايپا توليد چهار نوع خودروي جديد در سال 94 و دو نوع خودروي جديد در سال 95 است .

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا همچنين کار بر روي خودروهاي برليانس و طراحي پلت فرم SP100  را از فعاليت هاي سال آينده اين گروه عنوان کرد و گفت : طراحي پلت فرم ها کار بسيار مهمي است که توليد آن سال آينده در مرحله تحقيق و طراحي قرار دارد و سال 95 با ساخت دو خودرو آغاز خواهد شد .

در اين نمايشگاه دو خودروي جديد سايپا 232 و سايپا 211 که هنوز به بازار عرضه نشده در معرض ديد علاقمندان قرار گرفت .

نمايشگاه ملي صنعت خودرو و قطعات وابسته تا هشتم اسفند از ساعت 16 تا 21 در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي سمنان داير است .

انتهای پیام/
برچسب ها: نمایشگاه ، خودرو ، سمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.