سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان رقابت سوپرلیگ A بانوان به میزبانی گاز تهران

مرحله نهایی مسابقات سوپرلیگ A بسکتبال بانوان در روزهای 7 و 8 اسفند به میزبانی شرکت گاز تهران برگزار می شود. آرارات تهران بیشترین شانس را برای قهرمانی در این فصل دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از فدراسیون بسکتبال، پرونده رقابت های سوپر لیگ A بسکتبال بانوان با انجام 4 دیدار تا روز جمعه 8 اسفندماه بسته خواهد شد.

در 4 بازی باقی مانده از دور برگشت  مرحله نهایی این فصل مسابقات تیم های آرارات تهران،شرکت ملی گاز، شهرداری بندرعباس و ذوب آهن اصفهان برای تصاحب عنوان قهرمانی  به رقابت با هم خواهند پرداخت.

تا پایان هفته چهارم مسابقات تیم آرارات تهران با کسب 4 پیروزی بر صدر تکیه داده است تیم های شهرداری بندرعباس و شرکت ملی گاز نیز با امتیاز برابر 6 و بر اساس  تفاضل گل  به ترتیب در رده دوم و سوم جای گرفته اند.

تیم آرارات تهران در دو بازی باقی مانده برای رسیدن به عنوان قهرمانی دو دیدار دشوار مقابل تیم های شهرداری بندرعباس و شرکت ملی گاز در پیش دارد و در صورتیکه در یکی از دو دیدار پیش رو  موفق به کسب پیروزی شود با 11 امتیاز اول خواهد شد.

از بین تیم های شهرداری بندرعباس و شرکت ملی گاز نیز در صورتیکه هر دو تیم در دو بازی باقی مانده ،تیم پیروز میدان باشند امتیاز تیم های آرارات،شهرداری بندرعباس و شرکت ملی گاز هر سه 10 امتیاز خواهد بود در این شرایط تفاضل گل تعیین کننده قهرمان خواهد بود و از این حیث نیز تیم آرارات تهران با توجه به تفاضل گل بالایی که دارد شانس اول قهرمانی به حساب می آید.

میزبانی مراسم اختتامیه مسابقات را تیم شرکت ملی گاز بر عهده دارد.

برنامه دیدار های هفته پنجم  دور برگشت مرحله نهایی

پنجشنبه 93.12.7

ساعت 10:00      شرکت ملی گاز           ذوب آهن

ساعت 11:30     شهرداری بندرعباس      آرارات تهران 

جمعه  93.12.8

ساعت  10:00        ذوب آهن                شهرداری بندرعباس

ساعت  11:30      آرارات تهران            شرکت ملی گاز

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.