سرمربیان دو تیم بسکتبال بانوان آرارات و گاز تهران بعد از بازی نهایی سوپرلیگ A در مورد قهرمانی و نایب قهرمانی خود صحبت کردند.

سرمربی آرارات: خیلی راحت قهرمان شدیم/ سرمربی گاز تهران: حق ما قهرمانی بودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بهارک زرین قبا که بعد از جدایی شایسته متشرعی هدایت تیم آرارات را برعهده گرفت و این تیم را به قهرمانی رساند در جمع خبرنگاران گفت: به متشرعی قول این قهرمانی را داده بودیم و او هم در تمام مدت همراه تیم بود. قهرمانی را به او تبریک می گویم. این نتیجه به خاطر زحمات او در کنار بازیکنان به دست آمد و من هم در 6 ماه حضور خود راه او را ادامه دادم. 

وی ادامه داد: ما به راحتی قهرمان مسابقات شدیم. البته تیم های حریف هم خیلی خوب بودند و به خصوص با داشتن بازیکنان ملی پوش زحمت زیادی کشیدند. من به گاز، بندرعباس و ذوب آهن به خاطر نتایج امسال آنها تبریک می گویم. با این وجود قهرمانی تیم ما مشخص بود چون بازیکنان تیم دوست داشتند که با اقتدار و بدون باخت به قهرمانی برسند.

زرین قبا در پاسخ به سوالی در مورد تینا عیسائیان گفت: تینا بازیکن خوب و بسیار موثری است اما بسکتبال بازی گروهی است. 12 نفر در این بازی دخیل هستند. ضمن اینکه ما هم شانس این را داریم که تینا در تیم ما حضور دارد.

سرمربی آرارات با تشکر از فدراسیون بسکتبال و مسئولان باشگاه آرارات گفت: از متشرعی تشکر می کنم. وی همیشه استاد و همچنین دوست من بوده است و تشکیل این تیم هم نتیجه زحمت او بود.
 
طیاری: بازیکنان خودم را اول می بینم
 
فرانک طیاری سرمربی تیم گاز تهران بعد از نایب قهرمانی در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه در بندرعباس بازی های بدی را انجام دادیم. آسیب دیدگی سعیده علی در ابتدای مسابقه باعث به هم ریختن تیم شد آن هم در شرایطی که با حریف اختلاف داشتیم اما از نظر روحیه ای باختیم. به نظرم حق ما قهرمانی لیگ بود.

سرمربی گاز اعتقاد دارد که بازیکن درجه یک خارجی آرارات از تینا عیسائیان ستاره ایرانی این تیم هم بهتر بود. 

وی گفت: من بازیکنان خودم را اول می بینم. سعی ما این بود که از فرزندان نفتی استفاده کنیم و بدون بازیکن خارجی و با ترکیب جوانتر مقام بهتری نسبت به سال گذشته به دست آوردیم. امیدوارم این انگیزه ای برای حضور بیشتر صنعت ها در بخش بانوان شود.

طیاری تاکید کرد: هدف من و باشگاه در این فصل قهرمانی نبود. هدف ما ساختن بازیکنان شرکت و کمک به بسکتبال کشور است.

انتهای فصل/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار