سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديرکل امورمالياتي همدان:

پاسخگويي به موديان، از اولويت هاي اجراي طرح جامع مالياتي است

خليفه، مديرکل امورمالياتي همدان گفت:بعد از اسدآباد، ملاير دومين شهرستان اين استان است که طرح جامع مالياتي درآن اجرا مي شود و دوميليارد ريال اعتبار براي اجراي اين طرح در ملاير هزينه شده است و درآينده نزديک اين طرح در تمام شهرستان هاي استان به بهره برداري خواهيد رسيد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از رسانه مالیاتی کشور،مديرکل امورمالياتي همدان، گفت: پاسخگويي به موديان و برقراري عدالت مالياتي از اولويت هاي اجراي طرح جامع مالياتي مي باشد.
به گزارش رسانه مالياتي ايران، دومين پروژه استاندارد سازي فرآيندهاي مالياتي ، باحضورمديرکل ، معاون استاندار وفرماندارويژه ، نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي وساير مسئولين استاني در شهرستان ملاير به بهره برداري رسيد.

خليفه، مديرکل امورمالياتي همدان، دراين مراسم گفت: بعد از اسدآباد، ملاير دومين شهرستان اين استان است که طرح جامع مالياتي درآن اجرا مي شود و دوميليارد ريال اعتبار براي اجراي اين طرح در ملاير هزينه شده است و درآينده نزديک اين طرح در تمام شهرستان هاي استان به بهره برداري خواهيد رسيد.

درادامه، مديرکل امورمالياتي همدان ، افزود: اجراي پروژه سامانه يکپارچه مالياتي(ITS) فرآيند هاي مالياتي را استاندارد مي نمايد و تمامي اطلاعات در هر نقطه از استان به مرکز تهران منتقل مي شود. در اين مراسم ، آزاد بخت ، معاون استاندار و فرماندار ويژه استان نيز گفت: در اداره امورمالياتي ملاير شاهد کمترين نارضايتي از سوي موديان بوده ايم .

 نماينده مردم ملاير در مجلس شوراي اسلامي نيز، اداره امورمالياتي اين شهرستان را يکي از مجموعه هاي خوب دانست و به نقش اين اداره کل در تامين بودجه سال 94 تاکيدکرد و گفت: اگر قوانين مالياتي جامع ،کامل ودرجهت ايجاد عدالت باشد بسياري ازمشکلات در پرداخت ماليات مرتفع مي گردد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.