سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلهر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

نشست ریاض و سیاست تکراری ائتلاف ضدداعش نسبت به سوریه/ آمریکا تروریست‌های سوریه را تروریست نمی‌داند!

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: ائتلاف ضدداعش به سرکردگی آمریکا بر این اعتقاد است که آنچه در عراق می‌گذرد، تروریست است و آنچه در سوریه می‌گذرد یک جنگ میهنی علیه بشار اسد است.

"رضا کلهر" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری پنجمین نشست فرماندهان رؤسای ارتش 28 کشور ائتلاف موسوم به ضدداعش در ریاض اظهار داشت: آنچه در مورد عملکرد ائتلاف ضدداعش می‌توان گفت این است که آن‌ها معتقد بر تروریست خوب و بد هستند، در نتیجه رفتارهای خود را با توجه به آن تنظیم می‌کنند.

وی ادامه داد: این ائتلاف به سرکردگی آمریکا بر این اعتقاد است که، آنچه در عراق می‌گذرد، تروریست است و آنچه در سوریه می‌گذرد یک جنگ میهنی علیه بشار اسد است.

این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: آن‌ها دچار یک دوگانگی ذهنی بوده و تلاش می‌کنند آن را برای جهان توجیه کنند، از این رو در تلاشند تا به صورت مقطعی تروریست‌های حاضر در عراق را به ویژه در مواضع نفت‌خیز سرکوب کنند تا عراق بتواند بازار نفت را مدیریت کند.

کلهر در پایان خاطرنشان کرد: در رابطه با سوریه می‌دانیم که این ائتلاف به فرمول قطعی نرسیده و آن‌ها بر این باورند که آنچه در سوریه می‌گذرد، در جهت منافع آن‌هاست.

انتهای پیام/

برچسب ها: داعش ، ائتلاف ، سوریه ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.