سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار باشگاه استقلال

8 استقلالی در آستانه محرومیت از رویارویی با علی منصور/لغو سفر و خوشحالی بازیکنان تیم!

ترمز بردهای متوالی استقلال در دور برگشت لیگ‌برتر کشیده شد تا این تیم در یک بازی پربرخورد مقابل گسترش فولاد در تبریز متوقف شده و تنها با یک امتیاز به پایتخت بازگردد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علاوه بر 2 امتياز ارزشمندی كه استقلالی‌ها در تبريز از دست دادند، هاشم بيك‌‌زاده را هم به دليل محروميت و 3 اخطاره شدن برای بازی هفته بيست‌ودوم برابر نفت مسجدسليمان از دست دادند تا تلفات اين تيم تنها به امتياز ختم نشود.

گفتنی است علاوه بر هاشم بيك‌زاده، ميلاد فخرالدينی و سجاد شهباززاده هم نام‌شان در بين اخطاری‌هاي بازی گسترش قرار گرفت تا به اين ترتيب 8 بازيكن استقلال در آستانه محروميت از جدال حساس و سرنوشت‌ساز برابر نفت تهران در هفته بيست‌وسوم قرار بگيرند.

این در حالی است که این  جدال می‌تواند حكم فينال ليگ‌ برتر را نيز به خود بگيرد چون عليرضا منصوريان و شاگردانش در حال حاضر صدرنشين ليگ ‌برتر هستند و بالاتر از استقلال در جدول ايستاده‌اند آن هم با اختلاف يك امتياز.

شایان ذکر است اميد ابراهيمی، اميرحسين صادقی، خسرو حيدری، جاسم كرار، محمدرضا خرسندنيا و ميلاد سليمان‌فلاح به همراه شهباززاده و فخرالدينی بازيكنانی هستند كه در صورت گرفتن اخطار در برابر نفت مسجدسليمان فرصت رويارويی با علی منصور و شاگردانش را از دست مي‌دهند.

**بازیکن برتر استقلال از نظر مربیان و قلعه نویی/بیک زاده پراشتباه بهترین شد!

هاشم بیک زاده جز بازیکنانی بود که مدتها قلعه نویی از وی رضایت نداشت اما این بازیکن در حال حاضر با شرایط خوبی روبروست و قلعه نویی ازوی راضی است.

هاشم بيک‌زاده يکي از بهترين بازيکنان استقلال در ديدار گسترش بود.

بازی استقلال مقابل گسترش فولاد یکی از بی‌هیجان‌ترین بازی‌های لیگ امسال بود. اما این دیدار برای امیر قلعه‌نویی یک خبر خوب داشت. اینکه هاشم بیک‌زاده دوباره به روزهای خوبش برگشته است.

گفتنی است بازیکن محبوب سرمربی استقلال که جام ملت‌ها را به دلیل مصدومیت از دست داد، جمعه از غیبت یعقوب کریمی در سمت چپ خط دفاعی نهایت استفاده را برد و عملکرد خوبی برای تیمش داشت.

هاشم نه تنها در امور دفاعی به تیمش کمک کرد بلکه جناح چپ استقلال را به خوبی فعال کرده بود و با هر 2 پایش سانترهای خوبی را روی دروازه گسترش فرستاد.

این در حالی است که نمایش خوب بیک‌زاده، هشداری برای یعقوب کریمی است که در بازگشت از مصدومیت، برای رسیدن به ترکیب اصلی باید با یک رقیب قوی مبارزه کند.

پس از پایان بازی از بیک زاده به عنوان یکی از بهترین‌ها نام بردند و حتی اعلام شد که قلعه نویی نیز بعد از مدتها از این بازیکن رضایت داشته و با اینکه استقلال به برد نرسیده از این بازیکن و عملکردش ابراز رضایت کرده است.

**علی رغم بازی استقلال در خارج از خانه/اعتراض شدید قلعه نویی به بازیکنان در رختکن!

استقلال پس از چند برد پیاپی در مقابل تیم کم امتیاز گسترش فولاد شکست را پذیرا شد تا قلعه نویی علیه بازیکنان تیمش موضع گیری کند.

سرمربی استقلال بعد از پایان بازی و در رختکن نسبت به عملکرد تیمش انتقاد کرد.

استقلال روز جمعه مقابل گسترش فولاد تن به تساوی بدون گل داد و به گفته سرمربی استقلال این تیم کیفیت خوبی را از خود ارائه نکرد.

گفتنی است امیر قلعه‌نویی که انتظار داشت از بازی روز جمعه 3 امتیاز را بگیرد، پس از پایان بازی از عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد.

این در حالی است که وی در رختکن به شاگردانش متذکر شد که این 3 امتیاز می‌توانست در ادامه راه گره‌گشای آنها در کورس قهرمانی باشد و نباید به راحتی 2 امتیاز حساس از دست می رفت اما این اتفاق در مقابل تیم پایین جدولی رخ داد.

شایان ذکر است استقلالی‌ها برای جبران امتیازات از دست رفته در نیم فصل دوم به تمام انتیازهای بازی ها نیاز دارند اما این 2 امتیاز در حالی از دست رفت که قلعه نویی توقع داشت بازیکنانش تمام خواسته های وی را اجرا کنند و با 3 امتیاز زمین مسابقه را ترک کنند اما بازیکنان تنها به یک امتیاز بسنده کردند.

قلعه نویی معتقد است که بازیکنان به جای بهانه گیری علیه تیم باید با تمام قوا تنها به فکر استقلال و کسب امتیاز در تمام دیدارهای تیم باشند.

**استقلال اردویی ندارد/لغو سفر و خوشحالی بازیکنان تیم!

قرار بود استقلال به کیش سفر کرده و باز هم اردویی را در این جزیره برگزار کند اما این اتفاق رخ نمی دهد و استقلالی ها این سفر را لغو کردند.

سفر اعضای تیم فوتبال استقلال به جزیره کیش  منتفی است و اعضای ین تیم در تهران تمرینات خود را دنبال می کنند.

گفتنی است مسئولان باشگاه استقلال تصمیم داشتند در مورد تعطیلی لیگ برتر تیم را به جزیره کیش بفرستند تا آبی‌پوشان اردویی پنج روزه را در آنجا برگزار کنند.

این در حالی است که نکته قابل توجه اینجاست که به دلیل برگزاری همایش در کیش هیچ هتلی به آبی‌پوشان جا نمی‌دهد و استقلالی‌ها قید سفر به کیش را زدند و تمرینات خود را در تهران دنبال می کنند.

بازیکنان تیم نیز اعلام کرده بودند که ترجیح می دهند این اردو لغو شود!

این اتفاق رخ داده است و اعضای این تیم از این اتفاق راضی و خرسند هستند زیرا بارها به مسئولان و سرپرست تیم اعلام کردند که اگر تمرینات در تهران دنبال شود اعضای تیم با خیال راحتی تمرین می کنند و از طرفی در کنار خانواده خود هستند.

شایان ذکر است اردوی کیش از طرفی برای مسوولان هزینه زیادی داشت و بازیکنان خواستند این مقدار بین بازیکنان تقسیم شود تا اینکه در یک جزیره هزینه شود.

**قلعه نویی ناراضی از حاشیه های زمین/دلیل تعویض بازیکن جوان تیم!

قلعه نویی سعی دارد حواشی و مشکلات را از تیم دور کند تا استقلال تنها در بازی‌ها به امتیاز برسد اما این در حالی است که حاشیه های داخل زمین نیز برای وی دردسر است.

امیر قلعه نویی بازیکن جدید تیمش را به خاطر درگیری لفظی با بازیکن قدیمی این تیم تعویض کرد.

گفتنی است در جریان بازی دجمعه استقلال یک بار دیگر قلعه نویی مهاجم تازه خریداری شده این باشگاه را در دقایق نخستین مسابقه تعویض کرد.

این در حالی است که وی این بار برای کار خود دلیلی خاصی داشت،

 پس از اینکه سلیمان فلاح در دقایق نخست بازی بر سر تصاحب توپ با حیدری به درگیری لفظی پرداخت سرمربی استقلال ترجیح داد مهاجم حوان خود را از ترکیب اصلی خارج کند.

این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت و سلیمان فلاح نیز پس از بازی اعلام کرد که از تعویض زودهنگامش ناراحت نشده است.

قلعه نویی سعی دارد حواشی را خود در تیم کنترل کند اما این در حالی است که وی باید در ازای این کنترل یک سری مسائل را در تیم بپذیرد و نتواند از داشته های خود نهایت استفاده را ببرد و به جایش برخی مشکلات دیگر را در تیم حل و فصل کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.