سخنگوی باشگاه استقلال گفت:‌ صحبت‌های مدیر عامل باشگاه سپاهان خارج از اصول حرفه‌ای است و مطمئنا در صورت تکرار در جهت احقاق حقوق باشگاه اقدام قانونی به عمل خواهیم آورد.

آخرین هشدار را به سپاهان می‌دهم/آقایان در امور داخلی ما دخالت نکنندسید سعید افجه‌ای در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره اظهارات خلیلیان مدیر عامل سپاهان اظهار داشت: به نظر من صحبت‌هایی که خلیلیان درباره کرار بازیکن آبی پوش ما عنوان کرده خارج از اصول حرفه‌ای است و بهتر است که وی فکری به حال تیم خود و بازیکنانش که مشکل سربازی دارند کند و در امور داخلی باشگاه استقلال دخالتی نداشته باشد.

وی تصریح کرد: ‌بدیهی است این آخرین هشداری است که به وی داده می‌شود در غیر این صورت ما با تمام احترامی که برای باشگاه سپاهان قائل هستیم اما در جهت احقاق حقوق باشگاه اقدام قانونی خواهیم کرد و امیدواریم استناد وی به قوانین کشوری در آن‌جا موفق به اخذ دکترا شده نباشد زیرا مسئولین کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال ایران رسما اعلام کرده‌اند که تعلیق محرومیت کرار کاملا قانونی بوده است.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره زمان جلسه هیئت مدیره افزود: با تصمیم اعضا مقرر شد جلسه فردای هیئت مدیره برگزار نشود اما زمان جلسه بعدی که در همین هفته خواهد بود متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی درباره لغو اردوی کیش آبی پوشان بیان کرد:‌ با توجه به اینکه محل اسکان مناسبی را جهت اردوی کیش پیدا نکردیم، این اردو لغو شد و این در حالی بود که حتی بلیت‌های پرواز هم تهیه شده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار