سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیرموذن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

جلسه فراکسیون محیط زیست مجلس با مقامات عالی رتبه کشور در زمینه آثار پارازیت‌ها

نماینده مردم اردبیل از جلسه فراکسیون محیط زیست مجلس با مقامات عالی رتبه کشور در زمینه آثار پارازیت‌ها خبر داد.

کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آثار منفی پارازیت‌ها، گفت: پارازیت‌ها از جنین تا اشخاص سالخورده را تحت تأثیر قرار می‌دهد.   
 
پیرموذن به انتشار مقاله خود در رابطه با پارازیت‌ها در برخی سایت‌ها اشاره کرد و ادامه داد: مسئولیت نوشتن مقاله در زمینه آثار پارازیت‌ها از سوی فراکسیون محیط زیست مجلس به بنده سپرده شده بود که طی چند روز مطالعه متوجه شدم که آثار و خطرات پارازیت‌ها بسیار عمیق است.   
 
عضو هیئت رئیسه فراکسیون محیط زیست مجلس تصریح کرد: پس از بررسی خطرات و آثار پارازیت‌ها بنده به عمق ضرورت تشکیل جلسه فوری در خصوص پارازیت‌ها با بالاترین مسئولان عالی رتبه کشور پی برده‌ام که مقدمات این جلسه پس از بررسی لایحه بودجه سال 94 از سوی فراکسیون محیط زیست مجلس مدنظر قرار خواهد گرفت.   
 
پیرموذن متذکر شد: در این جلسه می‌کوشیم تا در جهت کوتاه کردن پارازیت‌ها تمهیداتی را با مسئولین عالی رتبه کشور فراهم کنیم تا دامنه فرکانس و مدت استفاده از پارازیت‌ها در شبانه‌روز کاهش پیدا کند.   
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به آثار سرطان‌زا بودن پارازیت‌ها تأکید کرد: پارازیت‌ها آثار بسیار خطرناکی داشته و اصل مخاطرات پارازیت‌ها به موضوع سرطان‌ها برمی‌گردد.   
 
نماینده مردم اردبیل در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم مجلس و دولت با برگزاری جلساتی به منظور رفع پارازیت‌ها اقدامات قابل قبولی را انجام دهند.
 
انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.