پیرموذن در نشست خبری:

قالیباف در مورد آلودگی هوا به مجلس توضیح می‌دهد

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: قرار شد شهردار تهران در مورد معضل آلودگی هوا طی یک جلسه غیرعلنی به نمایندگان توضیح دهد.

قالیباف در مورد آلودگی هوا به مجلس توضیح می‌دهدبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، «کمال‌الدین پیرموذن» نماینده مردم اردبیل، در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس و در جمع خبرنگاران در مورد مباحث جلسه فراکسیون محیط زیست مجلس با شهردار تهران گفت: در این جلسه شهردار تهران بیان داشت که 25 کیلومتر مترو احداث و در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده‌اند که نیاز به گشایش LS در جهت خرید هزار دستگاه واگن برای این 25 کیلومتر مترو
 دارند.

وی افزود: شهردار تهران اذعان داشت که تاکنون دولت در خصوص تخصیص منابع هزار دستگاه واگن به شهرداری کمکی نداشته که با جدیت از مجلس شورای اسلامی تقاضای رفع این موضوع را داشتم.
 
پیرموذن در ادامه در خصوص بررسی معضل آلودگی هوا با شهردار تهران ادامه داد: در این جلسه قرار شد شهردار تهران در یک جلسه غیرعلنی گزارشی در خصوص معضل آلودگی هوا که بیشترین بیماری‌ها و سرطا‌ن‌ها را به خود معطوف کرده است ارائه دهد.
 
وی با اشاره به سایر مباحث مورد بررسی جلسه فراکسیون محیط زیست با شهردار تهران بیان داشت: خشک شدن چنارها در برخی مناطق تهران که یکی از مطالبات فراکسیون محیط زیست از شهرداری بود که این امر توسط صاحبان برخی از مغازه‌ها منجر به خشک شدن چنارها می‌شد مورد قبول شهردار تهران قرار گرفت و قالیباف اذعان کرد که امیدواریم قوه قضاییه در این رابطه به ما کمک بکنند.
 
نماینده مردم اردبیل ادامه داد: بیشتر مطالبات اعضای فراکسیون محیط زیست از شهرداری درخواست تغییر الگوی فضای سبز در تهران بود که مورد توجه شهردار تهران قرار گرفت.
 
عضو فراکسیون محیط زیست مجلس افزود: توجه به حمل و نقل عمومی،‌ زباله و ساخت و سازهای غیرقانونی از جمله مطالبی بود که اعضای فراکسیون محیط زیست به سمع و نظر شهردار تهران رساندند و در این راستا تقاضا داشتند که مسائل زیست محیطی مورد توجه قرار گیرد.   
 
پیرموذن خاطرنشان کرد: شهردار تهران در رابطه با آمارها و خصوصا گزارش‌های برخی از سایت‌ها در خصوص بوستان مادر هم مطالبی ارائه کرد و تاکید داشت که قطع درختان بوستان در گزارش‌های برخی سایت‌ها غلط بوده و کذب است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.