سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار احمدی مقدم:

در صورت نیاز، پادگان های ناجا محل نگهداری معتادان میشود

فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی ناجا برای در اختیار قرار دادن محل و اردوگاه جهت نگهداری از معتادان ولگرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی در همایش روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور که صبح امروز شنبه در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: مواد مخدر یکی از آسیب‌های اجتماعی مهم درکشور به شمار می‌رود و تلاش‌های زیاد برای مهار و پیشگیری از اعتیاد انجام گرفته است. همچنین شهدا و جانبازان زیاد را در این راه تقدیم کرده‌ایم.

وی گفت: نیروی انتظامی در نقاط صفر مرزی و در سخت ترین شرایط آب و هوایی جهت مبارزه با مواد مخدر تلاش کرده‌ایم ولی باید علاوه بر فعالیت پلیسی، اقدامات فرهنگی و درمانی موثری نیز همزمان انجام گیرد.

این مقام ارشاد انتظامی با اشاره به اینکه با راه اندازی قرارگاه سرقت موفق به کاهش این جرم شدیم، گفت: در زمینه‌ی مبارزه با سرقت اقدامات موثری انجام گرفت و در مبارزه با قاچاق سوخت نیز طی دو ماه گذشته با تمرکز بر استان هرمزگان موفق به کنترل قاچاق سوخت شدیم و برای سال آینده بنا داریم موضوع سرقت را که در نیمه‌ی راه هستیم، حفظ کنیم و این مسئله در اولویت ما قرار دارد.

وی مبارزه با معتادان ولگرد، فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر را از اولویت ناجا اعلام کرد و گفت: در سال آتی حتی اگر لازم باشد، پادگان‌های ناجا را بنا بر ماده‌ی 16 و 42 جهت نگهداری معتادان اختصاص می‌دهیم.

سردار احمدی مقدم خاطرنشان کرد: آمادگی داریم حتی واحدهای احتیاط را درگیر تا در بحث جمع آوری معتادان ولگرد کمک کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: معتادان ، ناجا ، ادوگاه ، احمدی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
mehdi
۲۳:۴۷ ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
افرین سردار .خدا پشت و پناهتوت باشه