فرمانده نیروی انتظامی گفت:سامانه جامع ارتباط الکترونیک بین نیروی انتظامی و قوه قضاییه گامی دیگر در جهت ارتقای خدمات به مردم عزیزمان است. مردم ما شایستگی اعطای خدمات بیش از این را دارند.

ایجاد سامانه ‌ای الکترونیک برای ارتقای خدمات به شاکیان و مالباختگان/ باید زمان حضور در صحنه جرم  کاهش پیدا کندبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، فرمانده نیروی انتظامی در دهمین نشست تخصصی فرماندهان و رؤسای پلیس پیشگیری اظهار داشت: سامانه جامع ارتباط الکترونیک بین نیروی انتظامی و قوه قضاییه گامی دیگر در جهت ارتقای خدمات به مردم عزیزمان است. مردم ما شایستگی اعطای خدمات بیش از این را دارند.

وی افزود: پیشگیری از وقوع جرم به معنی محروم کردن مجرم از بسترهای وقوع جرم است و اینکه قربانیان را در همان مراحل اول از شر آنان نجات دهیم.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه هم‌اکنون یک سوم پرونده‌ها در کلانتری‌ها حل و فصل می‌شود و این اقدام مهمی است، اذعان داشت: ناجا هر قدر بر جایگاه اجتماعی خود بیفزاید می‌تواند به حل و فصل بیشتری از پرونده‌های مردم برسد. جمعیت روبه گسترش است و جرایم اجتماعی نیز روبه فزونی است و روز به روز وظیفه‌ای به وظایف ناجا افزوده می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از مراکز 110 در شهرستان‌ها نیل به کتمان داشت و ما برای اینکه این کتمان را از بین ببریم مراکز 110 را به مراکز استان‌ها وصل کردیم و در یک استان به صورت آزمایشی انجام شد و دیدیم هیچ باری به استان‌ها افزوده نشد. هم‌اکنون 60 تا 70 درصد مراجعات ما برای مراکز استان است همچنین تمرکز 110 به مراکز استان باید به شهرستان‌هایی که بزرگ است نیز تسری پیدا کند.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه ما باید زمان حضور در صحنه کاهش و کیفیت حضور را افزایش دهیم، گفت: نیروی انتظامی باید آرامش‌ دهنده باشد ما در برابر نهادها و شوراهای متعدد مسئولیت داریم ما ابعاد متعدد داریم و به تعداد تمام دستگاه‌ها و مردم ذی‌نفع داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار