سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شریعتمداری در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:

بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات هسته ای شلیک به پاشنه آشیل حریف بود

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: آمریکایی ها طرحی را مبنی بر توافق دو مرحله ای در مذاکرات هسته ای داشتند؛ به این معنی که ابتدا بر روی کلیات و سپس بر روی جزئیات توافق صورت بگیرد که در این بین بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات هسته ای شلیک پاشنه آشیل حریف بود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران حسین شریعت مداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در حاشیه مراسم یادبود والده محمود احمدی نژاد و در جمع خبرنگاران با بیان این که آمریکایی ها طرحی را مبنی بر توافق دو مرحله ای در مذاکرات هسته ای داشتند اظهار کرد: توافق دو مرحله ای به این معنی است که ابتدا بر روی کلیات و سپس بر روی جزئیات توافق صورت بگیرد.

وی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران گفت:  در واقع این توافق دو مرحله ای همان کلاه گشادی بود که در توافق ژنو آمریکایی ها بر سر ما گذاشتند.
 
شریعتمداری تاکید کرد: اگر قرار باشد که روی کلیات توافق کنیم معنی اش این است که اصلاً توافق نکرده ایم.

 مدیر مسئول روزنامه کیهان با ذکر این مطلب که توافق بر روی کلیات مفهومی ندارد تصریح کرد: آن چه که مهم است، جزئیات در مذاکرات هسته ای است

وی با بیان این که اگر توافق بر روی کلیات باشد،در حقیقت بستر و چارچوبی تعیین می شود که مذاکرات در جزئیات باید در آن بستر صورت بگیرد گفت: این موضوع  دقیقاً همان اتفاقی است  که در توافق ژنو صورت پذیرفت؛ به این معنا که آمریکایی ها امتیازات را نقد از ما گرفتند و در عین حال نسیه ندادند.

 مدیر مسئول روزنامه کیهان خاطر نشان کرد: در این بین بیانات مقام معظم رهبری در مذاکرات هسته ای شلیک به پاشنه آشیل حریف بود.

انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.