سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

آغاز اجراي طرح بسيج سلامت نوروزي از يکم اسفندماه

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از آغاز طرح بسيج سلامت نوروزي با اجراي گشت های بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی از يکم اسفندماه تا 15 فروردين ماه سال 94 در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان سید علیرضا مروجی گفت: اکیپ هاي بازرسي و نظارت واحد بهداشت محیط معاونت بهداشتي دانشگاه به صورت شبانه روزی با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت شهروندان و مسافران نوروزی در این ایام فعال می باشند.

وی افزود: بسیج نوروزی از اول اسفندماه به منظور ضرورت تشدید نظارت های بهداشتی هدفمند بر فعالیت مراکز و اماکن عمومی خاص مانند مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی، مراکز اقامتی، تفریحی و گردشی و تاریخی اجرا می شود.

وی، با بیان اینکه هر ساله با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی فعالیت برخی از مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی از جمله فروشگاه های آجیل و خشکبار، شیرینی، میوه و تره بار و .... و اماکن اقامتی تفریحی مثل هتل ها، مهمانپذیرها، پارک ها، زیارتگاه ها، رستوران ها و اماکن بین راهی، سرویس های بهداشتی در سطح شهر و در کنار جاده ها و ... به شدت افزایش می یابند، تصریح کرد: بازرسان بهداشت محیط در این ایام به صورت ویژه مسئولیت نظارت، بازرسی و تامین شرایط بهداشتی در راستای ارتقای سطح سلامت و پیشگیری از بروز اپیدمی های منتقله از آب و غذا را بر عهده دارند.

شایان ذکر است از همشهریان تقاضا می شود در هنگام خرید مواد غذایی به تاریخ تولید و انقضاء و سایر مجوزهای بهداشتی توجه کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی با شماره 1490 ستاد فوریت های سلامت محیط و یا شماره 55420022 بهداشت محیط معاونت بهداشتی کاشان تماس حاصل نمایند.
 
 
انتهاي پيام/ع
برچسب ها: سلامت ، اکیپ ، اصفهان ، نوروز ، بهداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.