سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری:

با وجود تمامی مشکلات، بهترین نتیجه را قهرمانی آسیا کسب کردیم

سرپرست تیم‌های ملی دوچرخه سواری کشورمان گفت: ‌شرایط را به گونه ای فراهم کردیم تا تمامی رکاب زنان در مسابقات قهرمانی آسیا شانس مدال داشته باشند.

مصطفی چایچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص عملکرد رکاب زنان کشورمان در مسابقات قهرمانی آ‌سیا اظهار کرد:‌ تمامی مسابقات مهم با مشکلاتی برای ورزشکاران همراه است اما ما تمام سعی خود را کردیم تا رکاب زنانمان با یک شرایط مساعد وارد مسابقات شوند تا در آن‌جا بتوانند یک نتیجه قابل قبول را کسب کنند و تا حدود نسبتا زیادی این اتفاق افتاد، به جز بخش سرعت در دیگر ماده‌های نیمه استقامت و تایم تریل رکاب زنان‌مان توانستند در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان مدال‌های خوش رنگی را برای کشورمان توانستند به دست بیاورند.

وی در ادامه در خصوص عملکرد ضعیف دانشور خاطر نشان کرد:‌ مقام نهمی که دانشور به دست آورد در جلسه کمیته فنی و با حضور مریبان تیم ملی باید تجزیه و تحلیل شود تا دلایل اصلی آن را پیدا کنیم، البتته دانشور بعد از پایان بازی‌های آسیایی اینچئون مستقیم آماده حضور در 3 کاپ جهانی مکزیک، لندن و کلمبیا شد و تمام این خستگی‌ها باعث افت بدنی او شده بود.

چایچی در پاسخ به این پرسش که دانشور با توجه به این شرایط شانس کسب مدال خواهد داشت یا خیر بیان کرد: دانشور بعد از حضور در 3 کاپ جهانی و مسابقات قهرمانی آسیا تا سال 2016 در 5مسابقه دیگر حضور خواهد داشت که این مسابقات 2 کاپ جهانی، 2 قهرمانی جهان و یک قهرمانی آسیا می‌باشد، ضمن اینکه با توجه به امتیازات گذشته‌اش حال جز 20تا 30 دوچرخه سوار برتر جهان است و ما شانس جواز حضور در مسابقات برای او را تا 90درصد حتمی می‌دانیم.

وی در ادامه افزود: اگر اندکی با حواس بیشتر تمرینات دانشور را پیگیری کنیم و اجازه استراحت نیز به وی بدهیم تا دچار افت بدنی نشود با کسب امتیازات در 5مسابقه پیش رو دانشور خود را می‌توانند به شرایط ایده آ‌ل برساند.

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری در خصوص میزبانی تایلند در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد:‌ شرایط خاص غذایی کشور تایلند باعث شد تا ما هتل و غذای ورزشکاران مان را خودمان تدارک ببینم و حتی آشپز نیز به همراه خودمان بردیم و سعی کردیم بهترین تدارکات در یک کشور غریب برای نفرات‌مان ایجاد کنیم و این مسئله باعث شد مسئولان برگزاری مسابقات کمی ما را اذیت کنند و از نظر پیست نیز، پیست شان از کیفیت خوبی برخورد بود و ورزشکاران ما بدون هیچ مشکلی توانستند عمل کنند.

چایچی در خصوص عملکرد رکاب زنان دیگر کشورها در این دوره از مسابقات نسبت به سال 2014 اظهار کرد:‌ تمامی تیم‌ها با تمام قوا در این دوره حضور یافتند زیرا هدفشان کسب امتیاز و سهمیه المپیک بود و اکثرا در رده‌های سنی جوانان بسیار عالی ظاهر شدند و معلوم است که می‌خواهند از پایه برای مسابقات آینده کار کنند تا در المپیک با یک تیم جوان ظاهر شوند.

چایچی در خصوص انتخاب سرمربی برای مسابقات المپیک 2016 ریو گفت: هدف اول گذراندن این مسابقات و از این پس تنها برنامه ما انتخاب یک سرمربی حرفه‌ای است که تا یکی دو ماه آینده تکلیف آن را مشخص خواهیم کرد، زیرا در سال آینده مسابقات قهرمانی را داریم که امتیازات آن نیز در کسب سهمیه مهم است، چراکهدر دوچرخه سواری، نتیجه تیمی از نتیجه انفرادی اهمیت بیش‌تری خواهد داشت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.