چایچی: تیم اسپرینت برخلاف انتظارها ظاهر شد

مدیر تیم های ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در خصوص عملکرد ضعیف تیم اسپرینت گفت: نفرات اسپرنیت بر خلاف انتظارهای ما کار کرد زیرا ما روی آنها حساب ویژه‌ای باز کرده بودیم.

مصطفی چایچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: تیم اسپرینت برخلاف انتظاری که از آنها می‌رفت رکاب زدند زیرا ما با توجه زمان‌هایی که در اردو مسابقات زده بودند فکر می‌کردیم که قطعا بر روی سکو خواهند رفت اما متاسفانه نتوانستند نتیجه‌ مطلوبی را کسب کنند.

وی در ادامه افزود: پاول بوران نیز از این نتیجه ناراضی است و به دنبال آن است که چرایی این نتیجه ضعیف را تجزیه و تحلیل کند در مسابقات بعدی نقاط ضعف را بپوشاند.

چایچی در خصوص عملکرد تیم تعقیبی گفت: ما به هیچ عنوان رو نفرات کوهستان و ماده 4 کیلومتری برای کسب مدال حساب نکردیم و همین که بچه‌‌ها در بخش 4 کیلومتر تعقیبی جز 8 تیم رفتند برای ما راضی کننده بود البته در تمامی رشته‌ها شانس مدال هست اما در بعضی ضعیف و در بعضی دیگر احتمال آن قوی‌تر است اما در کل امیدواریم که بتوانیم در دیگر رشته‌ها، مثل مدیسون که حسین ناطقی رکاب خواهد زد و در اسپرینت انفرادی که محمد دانشور و محمود پراش به پیست می‌روند بتوانند برای کشورمان مدال کسب کنند.

مدیر تیمهای ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در ارتباط با وضعیت امکانات کره‌ایها بیان کرد: وضعیت اسکان برای نفرات ما خوب است البته همه شرایط مطلوب نیست اما ما راضی هستیم زیرا به دلیل تنوعی هماهنگی کردن این تیم هم کار سختی است و در خصوص پیستهای اینچوان نیز باید بگویم که از سطح کیفی خوبی برخوردار است و رکاب زنان ما کاملا از آن راضی بودند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، انتظار ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار